Wotan Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er hva dere er! Og jeg er drita jeg å! Fikk cpu av sjefen i da', det var kult! Må finne ut hvor kjapp da, er en AMD. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 schallabaligbt schkålll!!?! Står da på CPU'n hvor tøff den er, men du er vel kansje ikke stabil nok til å lese så lita skrift.. :wink: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er hva dere er! Og jeg er drita jeg å! :-? så fint for deg da :-? BTW: man skal ikke bare slenge slikt rundt seg, jeg liker ikke og bli kalt alkoholiker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har drukket meg drittings før og sittet foran pc'n men det var ikke noe gøyt. Spilling var litt gøyt i starten men då ble det gørr. å være full er best å være med venner eller noe. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Har hatt festligheter, men de skulle hjem å såve. Forsrtå det den som kan? Alkohol liker? hva er galt med å like det? Bare vent til røyken er utrydda, da står alkoholen foe fall! PS. Liker de fleste innpå her jeg da!! Kult med folk som øser av egen kunnskap! CPU var "by de vai" en XP 1800. Fin presang til far. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hepp, siden d er en dedikert fylletråd her så må jeg henge meg på.. Begynner å bli nok til meg nå.. må vel finne senga snart... hakke sovet nok Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Skal sove selv. Kult m xp 1800 + 512Mb Pc 2700 Ram fra bossen i dag! Oi, det tok lang tid å skrive det. mye feil Lenke til kommentar
Odden Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 fylla og hardware i løse deler passer ikke sammen... fylla og datamaskiner generellt passer ikke sammen. fylla og damer/øl/sprit/røyk/"n.o.r.m.a.l." passer sammen Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 I dag å?!?!?!? Ække muli!! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Snart ferdig med en 6-pac med ringnes juleøl nå, mmm god rus. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Like før jeg har lyst til å gratulere deg med bumping av en snart 8år gammel tråd... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg