Nitrius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 fortsett å fotelle om hvordan stalker multiplayer er, har tenkt på å kjøpe det. 9142352[/snapback] Tok meg en liten tur innom en server etter jeg hadde spilt litt single player. Var deathmatch moden der, og det funka som alle andre deathmatcher i andre lignende spill, løpe rundt å skyte hverandre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Spiller selv Resident Evil 4 for tiden og må si det er krevende. Ganske bra spill som jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Men du bør nesten prøve Res4 til konsoll, PC versjonen er ikke på langt nær så god som PC-versjonen. uansett, du går glipp at et av de beste spillene noensinne hvis du ikke tester det. Endret 25. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Men du bør nesten prøve Res4 til konsoll, PC versjonen er ikke på langt nær så god som PC-versjonen. uansett, du får glipp at et av de beste spillene noensinne hvis du ikke tester det. 9142773[/snapback] Kontrollene var litt merkelige på tastatur siden du ikke kan bruke mus. Det resulterte i at jeg skaffet med en gamepad og nå er spillet fantastisk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Aha. Men jeg hørte om at hvis du laster ned en patch blir fargene i spillet mye bedre og mer lik konsoll versjonene. Hvis du ikke allerede har lastet den ned, finner du den her: http://www.gamespot.com/pc/adventure/resid...s.html?mode=all Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Dette var nytt for meg hvertfall. Takk! Edit: Får ikke til å installere patchen jeg. "No game requiring an update is installed on this computer"? Hva søren? Endret 27. juli 2007 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå