akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Sikkert dumt spørsmål, men siden jeg ikke vet, spør jeg Til mitt nye kabinett fulgte det med diverse skruer, men oppi posen lå det også en metall gjenstand, rund. Først trodde jeg det var en magnet, men det stemte ikke. Jeg gjetter på noe gjordingsgreier, men er sikkert helt på jorde. Noe som vet hva denne gjenstanden skal brukes til ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ferrit ring, var det ikke det den het? Beskytter kablene til LED's Power, Speaker osv mot stråling. Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 tror nok det er en ting som "avmagnetiserer" skruene.. magnetisme og pc-komponenter hører ikke sammen f.eks drar du en magnet over harddisken din, skal du se at d ikke er mange filer igjen på den etterpå EDIT: ser at en va raskere enn meg å poste, og det er et fornuftig svar han gir ja Ringen kan "tulles" inn i led-ledningene som går til hk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 tror nok det er en ting som "avmagnetiserer" skruene.. magnetisme og pc-komponenter hører ikke sammen f.eks drar du en magnet over harddisken din, skal du se at d ikke er mange filer igjen på den etterpå Nja.. den skal være ganske sterk da. ikke sånn liten dritt lissom... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Men skal den kobles til noe på en eller annen måte da eller ? edit: flame sitt forslag virker sannsynlig, tror jeg går for den visst ingen andre har noe bedre Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 tror nok det er en ting som "avmagnetiserer" skruene.. magnetisme og pc-komponenter hører ikke sammen f.eks drar du en magnet over harddisken din, skal du se at d ikke er mange filer igjen på den etterpå Feil, det er en ferritring som man kan surre LED kabel, power osv rundt for å skjerme littegrann. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Men skal den kobles til noe på en eller annen måte da eller ? Trenger ikke bruke den. Jeg bruker ikke min, og hva er vitsen med å skjerme reset, power og LED ledninger? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Men skal den kobles til noe på en eller annen måte da eller ? Trenger ikke bruke den. Jeg bruker ikke min, og hva er vitsen med å skjerme reset, power og LED ledninger? Ok, jeg forstår. Takker for raske og oppklarende svar gutter :wink: Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 aksepterer min feil Svarte hva jeg trodde det var, kom ikke det klart frem? Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Og ja, den har vel heller liten vits.. min er godt gjemt nede i verktøyskrinet mitt Lenke til kommentar
janken Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du skal tre ledningene LED, power etc. gjennom ringen, speaker ledningen skal igjennom en gang ekstra. Søk på forumet skal finnes mange inlegg om samme tema. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Og ja, den har vel heller liten vits.. min er godt gjemt nede i verktøyskrinet mitt Samme her, fy eg lurte på hva det var når eg så den førstegangen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 tror nok det er en ting som "avmagnetiserer" skruene.. magnetisme og pc-komponenter hører ikke sammen f.eks drar du en magnet over harddisken din, skal du se at d ikke er mange filer igjen på den etterpå Feil, det er en ferritring som man kan surre LED kabel, power osv rundt for å skjerme littegrann. Som jeg sa helt i starten.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Beskytter kablene til LED's Power, Speaker osv mot stråling. Det er en ferrittring, men den skal beskytte omgivelsene mot strålingen fra LED/Power/Reset-kablene, ikke omvendt, svjv. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 *blander meg inn* Det sies dere faktisk har svart på spørsmålet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå