steinrawr Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 som topic sier. skal jeg bruke en ps1/2 stikke på pc.. og det jeg lurer på er om det bare er å klippe av og sette på usb plugg på istedet. og hvor jeg finner drivere til dette.. takk for all hjelp. Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvis du ser litt rundt så skal det finnes butikker som selger overganger for dette. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 tingen er vel den at jeg ikke ønsker å bruke penger på dette. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Problemet blir vell å få den til å fungere på pc? Tenker på drivere jeg.. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva med PS3 kontrollen? Den bruker jo USB. Er kanskje for nytt til at det er laget noe drivere for det. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En USB-adapter blir ikke mere enn en 50-lapp med frakt på eBay, jeg kjøpte en fra Hong Kong (laget av PanterLord Electric ) med støtte for to kontrollere og den funker fint. Den virker også på Playstation 3. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Finnes drivere der ute som får PS3 kontroller til å fungere på PC. Ligger blant annet på en side som heter sksapps. Dette blir jo da å koste deg 0,-, så lenge du har en PS3 kontroll da. Har ikke testet dette selv da jeg ikke har hatt bruk for det. Vil overhode ikke anbefale deg å klippe av ledningene og sette på en usb-plugg. Er flere ledninger i PS kontroller enn det er i USB. Endret 23. juli 2007 av JarlDR Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tusen takk for tipset JarlDR! Får prøve det på windowsboksen (var litt mer avansert for linuxversjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå