Carl Sagan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Heisann! Etter en fresh windows install er Counter Strike 1.6 via Steam blitt heeeelt fucka. Når jeg skyter i en fiende, tar fienden ikke skade, med mindre jeg skyter i hodet(hs). Har prøvd å slette cs, samme greia kom. Har prøvd på flere servere, det skjer på alle. Prøvde med en venn.. Vi gikk inn på en tom server, han på t og jeg på ct. Jeg kjøpte AWP og han kjøpte ingenting. Så gikk jeg ned til han, satte meg på huk 2 meter i fra, og skjøyt han i brystet. Ingenting skjedde. Men man hørte at skuddet traff, lik den lyden som kommer når man skyter i teammates med FF off. Prøvde deretter med pistolen, inget resultat. Skjøyt han deretter i hodet, det funka. Noen som vet va som er gale? PS: Har innstalert Logitech programvare til musen som er G5. Bruker samme config etter CS install, men har brukt den configen i flere måneder på flere PC'er uten at problemet har oppstått. EDIT: Fant også ut at fiende ikke kan skyte meg andre plasser enn i hodet. PS: Har lagt delvis ny config. Altså oppdatert alt untatt bindings fra standard config. Endret 22. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg tror kanskje det er en bug på serveren i så fall.. For jeg tror ikke det er noe galt med PC'en din. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Finnes jo servere med headshot mode. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er jo ellers en helt genial måte og trene seg til og ta headshots på da Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Er jo ellers en helt genial måte og trene seg til og ta headshots på da 9123261[/snapback] Joa, genial måte, men fant ut at det var en smule irriterendes når jeg spilte war. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå