Stubbekropp Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei der. Jeg undrer meg veldig over dette filosofistudiet man kan ta på universitet. Hva oppnår jeg, hva kan jeg bruke det til? Er det noen jobber det hjelper og komme" Se , jeg har studert filosofi"? Hvilke jobber har noe med dette og gjøre? Hvordan foregår undervisningen? etc +++ Jeg vet rett og slett ikke noe om videre utdanning grunnet mangel på information fra skolen siden dag 1. G 17 Lenke til kommentar
Brukerkonto Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 "Dette filosofistudiet" var en litt vag beskrivelse, men jeg regner med at du snakker om ex. phil. Du kan lese mer om det blant annet her og her. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Sikter du til det lille, obligatoriske emnet ex.phil (7,5 sp) alle som tar en grad ved et universitet må ta, eller de rene filosofistudiene slik som bachlor- (3 år på tilsammen 180 sp) og mastergrad (3+2 år på tilsammen 300 sp) i filosofi ved f.eks UiO? Endret 22. juli 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 e rene filosofistudiene slik som bachlor- (3 år på tilsammen 180 sp) og mastergrad (3+2 år på tilsammen 300 sp) i filosofi ved f.eks UiO Akkurat Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Filosofi er noe jeg kunne tenke meg til å studere. Og politikk. Og økonomi. Gah. Det er så mye jeg vil, men jus får duge. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Filosofi er noe jeg kunne tenke meg til å studere. Og politikk. Og økonomi. Gah. Det er så mye jeg vil, men jus får duge. 9145481[/snapback] Du kan vel ta det også? Men er det noen som kan svare meg? Beklager kortheten, men det ble skrevet så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå