99tnor Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) En jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t!. Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd. Gutt: Nei, det er gøy. Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt. Gutt: Så si du elsker meg. Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå! Gutt: Gi meg en klem. Jenta gir ham en klem Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg. i avisen neste dag: En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket. To personer satt på, bare den ene overlevde. Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø. hmm bare til å gire ned det Endret 22. juli 2007 av 99tnor Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En jente og en gutt kjørte på motorsykkel på veien i 90 km/t!. Jenta: Kan du kjøre litt saktere? Jeg er redd. Gutt: Nei, det er gøy. Jenta: Nei, det er det ikke. Vær så snill, det er skummelt. Gutt: Så si du elsker meg. Jenta: OK, jeg elsker deg. Kjør saktere nå! Gutt: Gi meg en klem. Jenta gir ham en klem Gutt: Kan du ta hjelmen min og sette den på deg selv? Den plager meg. i avisen neste dag: En motorsykkel krasjet inn i en bygning fordi bremsene var ødelagt og ikke funket. To personer satt på, bare den ene overlevde. Sannheten er at halvveis nedover veien de kjørte, fant gutten ut at bremsene hans var ødelagt, men han ville ikke at jenta skulle vite noe. I stedet fikk han henne til å si hun elsket ham og få henne til å gi ham en klem en siste gang før han ba henne ta hjelmen hans og bruke den så hun overlevde selv om han visste han ville dø. hmm bare til å gire ned det 9122155[/snapback] Meningen med denne tråden er? Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 ingenting, måtte bare skrive det:P Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor kommer denne historien fra? jeg har lest den mange ganger før... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Sikkert sett den på x antall profiler på nettsteder som nettby osv. går ikke lange stunden mellom hver gang man leser den der. Endret 22. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har også hørt den mange ganger før. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 men visst noe sånt hadde skjedde irl, er jo bare til å gire ned.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er ikke dette sånn msn kjedebrev? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg