Gå til innhold

42"++ plasma skjerm

Anbefalte innlegg

skal ha ny skjerm til forledra mine, hovedsakelig brukt til digital kabel-tv, og en sjelden gang dvd. størrelsen er sånn ca 42", og har fått med meg at plasma er det mest fornuftige til det bruket.. De er ikke så altfor kresne, men kvalitet er fint:)

prismessig et sted mellom 10 og 12 lapper, men finnes det et røverkjøp til 9 er ikke det så ille

svart bør være svart, og bildekvaliteten ok

håper på mange tips her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den beste plasmaen i den prisklassen rett og slett. Er ikke så mye mer å si.

Man har jo seff pioneer til 12995,- også nå, som er en utrolig pris, det er en enda bedre tv totalt sett. Men krever mer kalibrering for å få bildekvaliteten på topp.

Lenke til kommentar

ja, var ikke mange innvendinger mot den px-skjermen nei... da er nok den et godt kjøp. blir sikker foreldre fornøyde tenker jeg

takk for hjelpa alle sammen

da gjenstår det bare å finne lcd-skjerm til meg..

noen forslag der? hovedsakelig bruk blir pc (noe opera-surfing, mest tv-serier og film via dvi/hdmi, vanlig xvid eller h264/720p), og muligens en ps3 om en liten stund.. og litt tv-titting via digital Getboks..

ca samme pris..

håper på hjelp på det punktet oxo

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at du selv velger LCD =P?

http://www.plasma-lcd-fakta.no/home/

9125835[/snapback]

nei, si det egentlig.. har bare fått for meg at lcd er bedre.. rare idèer får man hele tiden.. så det anbefales en panasonic px-serie-skjerm på meg og? kanskje mase på elkjøp og kjøpe to stk da, en til foreldre og en til meg.. i værste fall bytte den ene hvis jeg ikke er fornøyd.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at du selv velger LCD =P?

http://www.plasma-lcd-fakta.no/home/

9125835[/snapback]

nei, si det egentlig.. har bare fått for meg at lcd er bedre.. rare idèer får man hele tiden.. så det anbefales en panasonic px-serie-skjerm på meg og? kanskje mase på elkjøp og kjøpe to stk da, en til foreldre og en til meg.. i værste fall bytte den ene hvis jeg ikke er fornøyd.. :hmm:

9126943[/snapback]

hehe, ja kanskje du får rabatt ved kjøp av 2?

Dessuten, hvor kjipt hadde det ikke vært å funnet ut at foreldra dine har bedre Tv enn deg =P?

Lenke til kommentar

Skal du bruke pc mye ville jeg overhodet ikke anbefale plasma. 1024x768-oppløsning på panelet egner seg ikke til pc, alt vil bli strukket utover, som å se på gammal tv strukket ut på widescreen, for å si det sånn :).

LG sin 42LC4-serie vil være knall i den prisklassen.

Ang rabatt - den tven er allerede maks nedprisa, så ytterligere rabatt får man nok ikke nei.

Lenke til kommentar
Skal du bruke pc mye ville jeg overhodet ikke anbefale plasma. 1024x768-oppløsning på panelet egner seg ikke til pc, alt vil bli strukket utover, som å se på gammal tv strukket ut på widescreen, for å si det sånn :).

LG sin 42LC4-serie vil være knall i den prisklassen.

Ang rabatt - den tven er allerede maks nedprisa, så ytterligere rabatt får man nok ikke nei.

9128296[/snapback]

Indeed. I motsetning til Diverse LCD modeller, som du får for halve prisen i utlandet (lb2r f.eks.) eksisterer ikke prisforskjeller på plasma i norge kontra utlandet. Derfor har ikke kjedene de helt store marginene på sin side og kan ikke tilby rabatt. Lefdal solgte den modellen for 10k for en par uker siden.. det må ha vært verdens billigste.. Men får du den til 11 er det fortsatt et svært godt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...