sebbo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har kjøpt meg tunitskoene... (+F50) MEN får vondt i beina av dem:( Tror det er fordi de er litt smale over vrista.. Noen mulighet til å utvide de? tips? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har kjøpt meg tunitskoene... (+F50)MEN får vondt i beina av dem:( Tror det er fordi de er litt smale over vrista.. Noen mulighet til å utvide de? tips? 9122099[/snapback] Vet ikke helt om det er ekte skinn på disse skoene, men vanligvis har jeg pleid å "støpe" skoene. Dvs. at jeg enten vanner skoene, og spiller med de mens de er våte. Eller: Jeg går litt rundt med skoene på bena mens de er våte, sånn at de utvider seg litt og tilpasser seg foten Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke helt om det er ekte skinn på disse skoene, men vanligvis har jeg pleid å "støpe" skoene. Dvs. at jeg enten vanner skoene, og spiller med de mens de er våte. Eller: Jeg går litt rundt med skoene på bena mens de er våte, sånn at de utvider seg litt og tilpasser seg foten 9123804[/snapback] Ja, det er et godt tips. Det er jo nesten et must hvis du vil ha sko med tilnærmet passform. Ellers finnes det vel ikke så mange andre måter å få utvidet noe på tror jeg Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 har også disse skoene...........hadde også vondt i bena den første tiden, men det gikk seg til så er nok bare å bruke dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå