MindTooth Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 nForce 680i er siste chipsettet ifra nVIDIA. Ut ifra hva jeg kan lese, leveres ASUS P5N32-SLI med nForce4 SLI. Et chipset jeg tror er litt eldre enn 680i. Siden man skal kjøpe seg en bra PC. Anser jeg personlig 680i som et must fremfor nForce4 SLI. ASUS P5N32-E SLI bruker nForce 680i SLI. Og er billigere enn ASUS Striker Extreme. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Ok, takk! Har da byttet ut hovedkort og prosessor. Men tenker fortsatt eventuelt på et AMD-basert system. Vet ikke om jeg har kunnet fått ned prisen enda mer uten å miste ytelse. Men har også hørt at Intel-systemer er svært pålitelige og stabile. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kort og greit. Amd suger for tiden. 6000+ koster 50 kr mindre enn Intel e6750. 700kr mindre enn e6850. Ligger link nedenfor med test om hvordan de fleste prosessorer gjør det i spill. Enjoy ! http://www.tomshardware.com/2007/07/16/cpu...007/page14.html Der kan du se at 6000+ legger seg 10 poeng bak e6750, nesten 10%. Forskjell fra 6000+ til e6750 vil være som fra 5200+ til 6000+. Da snakker vi ! Pluss at intel prosessore ligger på litt over 20 grader, 10 mindre enn amd og overklokkingsmulighetene er enorme i favør intel prosessorer. Ville nok valgt intel Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Fab! Da gjør jeg det jeg! Takk for alle svar! Får bare eventuelt bumpe denne tråden når jeg faktisk bestiller pcen for å se om det har skjedd noe merverdig innen den tid som gjør at jeg eventuelt bør bytte noen komponenter. Må flytte først, for jeg har ikke plass til et slikt beist der jeg bor nå! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 En bagatell i budsjettet, men likevel viktig i helheten. Mus og tastatur. Er du sikker på at du vil ha et tastatur som er tilsvarende laptoper? Og har du prøvd musen hos elkjøl / expert etc? Selv har jeg bare klikket på den hos en Spaceworld eller noe, og jeg synes den var rar. Knappene var liksom "seig" i forhold til andre jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Nei, har ikke prøvd noen av dem. Kanskje jeg bare skal fjerne disse fra handlekurven og heller rusle ned til Datakjeden og prøve selv. Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Av tastatur vil jeg anbefale Saitek eclipse 2 eller et av g tastaturene til logitech. Mus ville jeg valgt g5 eller g7. Har selv g7 og er nesten like kjapp som g5, bitte litt lavere responstid, men er ikke merkbart(tror jeg ). Dessuten er det høvelig med mus uten tråd, syns nå jeg da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 G5 2007 edition har 2 tommelknapper og kommer uten sidescroll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå