nozzleenginering Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hei! jeg har et problem med og ha to dvd rom.bios og dataen klarer bare og registrere 1 selv om det er 2.og jeg må koble ut den ene av de hvis ikke nektere dataen og starte opp. hovedkortet er a8n32-sli deluxe dvdrom:nec nd - 4551 samsung sh - s182d ide setter pris på en løsning på problemet takk! Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hvordan er jumperne bak på DVD romen stillt da? Hvis du bruker IDE så må du ha en MASTER og en SLAVE disk, samme hvem som er hvem. Bare les oppå dem så står det hvordan du skal sette jumperne. Endret 22. juli 2007 av Nets Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
nozzleenginering Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hvordan er jumperne bak på DVD romen stillt da? Hvis du bruker IDE så må du ha en MASTER og en SLAVE disk, samme hvem som er hvem. Bare les oppå dem så står det hvordan du skal sette jumperne. 9121931[/snapback] takk!skal prøve det... Lenke til kommentar
nozzleenginering Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hvordan er jumperne bak på DVD romen stillt da? Hvis du bruker IDE så må du ha en MASTER og en SLAVE disk, samme hvem som er hvem. Bare les oppå dem så står det hvordan du skal sette jumperne. 9121931[/snapback] det funket.glemte det med jumpere helt.det sto heller ikke noe om det i hovedkortmanualen så det streifet meg ikke engang.måtte bare flytte jumperne et hakk på begge så funket det fint,fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå