Zethyr Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hei! Jeg lurte på om folket visste om noen stilrene og meget ryddige Joomla-templates jeg kunne basere ei nettside på? Hovedfokus på sida skal være på innholdet, så vi har bruk for minst mulig stash; det eneste som hadde vært en fordel hadde vært utvidbare menyer eller hover-menyer. Jeg klarer vel til en viss grad å modifisere templates og diverse .php-filer, men jeg føler ikke at jeg er i stand til å bygge en template selv, så jeg lurte på om noen visste om et template som kunne vært en fin base å bygge videre på? Vi har faktisk ikke bruk for innlogging, noe særlig logoer, bruk av newsflash, reklame, latest/most popular eller noe annet blikkfang. Ryddig og enkel kode i templaten er et pluss, men absolutt ikke noe krav. Fyr løs folkens, heller for mange forslag enn for få. Altså i bunn og grunn en meny-liste til venstre og en i topp. Jeg beklager om denne posten heller burde vært i "web-programvare" men det er så lenge siden jeg har satt mine ben i denne delen av forumet at jeg vet ikke helt hvor posten hører hjemme. Endret 22. juli 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ikke for å spore av topicen helt, men hvis du ikke har behov for all portalfunksjonaliteten til Joomla, hvorfor ikke gå for et bloggsystem. For eksempel Wordpress? -C- Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Kommer muligens til å bruke mer av funksjonaliteten etter hvert, det er derfor vi vil ha et såpass solid grunnlag. Enkelte niftge ting som massmail er fint å ha også (admin lager kontoer, har ikke bruk for at brukeren lager de selv riktig enda). Har nå bestemt oss for å holde oss til et template som heter "Archzone" foreløpig (har ikke url at the moment, beklager) men vi tar fremdeles imot forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå