Gå til innhold

Forslag til en sunn kvelds etter trening?


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å bli kvitt et par kg og samtidig få meg litt kondis,jeg tar meg noen sykkelturer på kveldingene men jeg blir så forbanna sulten når jeg kommer hjem.

Eter jeg kvelds er det jo lett for at vekten bare forblir det samme.

 

Så er det noen som har forlsag til en god og sunn kvelds som er lett å lage og fattig på fett og karbohydrater?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Gjest Gjest
Kylling er jo godt. Det og brun ris er fint. Ikke ha så mye ris pga. karboen som følger med. Husk å bruke mye krydder siden kylling er ikke så veldig å juble for

 

Unnskyld, men..

" Kylling er ikke så vleidg å juble for "

 

Det er KYLLING som er noe av det beste du kan putte i deg!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

TS ønsker anbefalinger som er fattig på karbohydrater. En smoothie inneholder utelukkende karbohydrater (om man ikke tilsetter f.eks. proteinpulver da). Dog er det ikke alltid en dum idé å innta litt karbohydrat etter trening, selv når man slanker seg. Spesielt når karbohydratene er fra frukt. Så smoothie er ikke så dumt.

Lenke til kommentar

Spis noen bananer og noe annet sunt

Nei, for all del, ikke spis bananer. Det er fullt av sukker.

 

Lurt å spise kyllingfilét stekt i meierismør. Det er sunt og godt ;)

 

TS ønsker anbefalinger som er fattig på karbohydrater. En smoothie inneholder utelukkende karbohydrater (om man ikke tilsetter f.eks. proteinpulver da). Dog er det ikke alltid en dum idé å innta litt karbohydrat etter trening, selv når man slanker seg. Spesielt når karbohydratene er fra frukt. Så smoothie er ikke så dumt.

En smoothie laget på riktig måte vil inneholde minimalt med karbohydrater.

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Jeg får inntrykk av at du har absolutt null kunnskap om dette. Men det kan så klart være jeg har misforstått deg.

 

Hvordan mener du en smoothie som skal inneholde minimalt med karbohydrater bør være laget?

Min mor er veldig opptatt av å spise lavkarbo. Hun lager veldig ofte smoothies. De er uten sukker og lavkarbo. ;)

 

Jeg har ikke så veldig mye greie på hvordan hun lager den, men jeg vet i hvert fall at hun gjør det. Hun er gæren på lavkarbo. (Jeg kan hente oppskrift, men det er litt sent nå...)

 

Men jeg har ganske så grei peiling på hva jeg snakker om ellers når det gjelder dette jo.

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...