mroystein Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Heisann Jeg har en gammel .exe fil som trenger en endring. Jeg har ikke kildekoden til programmet, men håper det vil være mulig å endre det lille som må endres ved å åpne exe-filen. Jeg har søkt mye på google og prøvd med diverse programmer for å endre feilen i filen, men klarer det ikke. Så jeg lurte på om noen her har gode programmer eller gidder å hjelpe litt? Det som skal endres er bare IP’en programmet skal sende informasjon til. Er dette mulig å endre i fra en exe-fil? Jeg har prøvd med noen forskjellige editors, men har bare klart å endre logo og slike ting.. Håper virkelig på svar, og om noen trenger exe-filen for å hjelpe, så bare spør så skal jeg finne den. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Resource hacker Hex editor Disse kan kanskje hjelpe Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Send meg en link på pm til .exe-filen, eller post den her så skal jeg se hva jeg kan gjøre Vet du forresten hvilken IP det er? (Ikke at det er nødvendig... ) Fikk sett på filen, dette er .NET. Reversing av CLR 2.0 har jeg absolutt ingen erfaring med, kanskje det er lettere. Hvem vet. *grøss* Endret 22. juli 2007 av Frysning Lenke til kommentar
evenh_ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Se http://forum.accessroot.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå