It's me Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har lyst til å lage noen intro'er og korte lydklipp som jeg skal bruke mellom sanger og prating i en "radio" jeg (og noen venner) skal kringkaste på skolen. Har noen et enkelt program å annbefale? Det må ligge masse lyder og lignende, og kanskje en mulighet til å legge til egene fra feks et "keyboard" i programmet. Har noen noe å annbefale? Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er flere enkle sequencer programmer i markedet. Av det som er lettest å få tak i her i Norge, foruten eJay, er vel Magix Music Maker og Magix Music Studio, det som er enklest å få tak på. (Narvesens RAM & ROM butikker har pleid å ha dem.) MM Studio får veldig høy score i internationale tidskrifter for computer musikk. (Det kanskje litt negative er at den er basert på kjernen til det store sequencer programmet E-Magic, som nå er kjøpt opp av Apple. Så skulle du en gang få lyst til å oppgradere til "full pakke" med samme basis for formater og UI som Magix har, så kan du bli tvunget til å skaffe enn Apple PC.) Lenke til kommentar
Kristianss Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 STYR UNNA! Ingenting er mere ræva enn E-Jay! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 STYR UNNA! Ingenting er mere ræva enn E-Jay! Så hva vil du annbefale? Som det kom frem av teksten trenger jeg ikke noe proft. Jeg skal kun lage noen få korte intro'er, overganger ol Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ikke ejay, magix er greit å bruke. Får med masse bonuslyder og kan kjøpe ekstra cdr med lydklipp og det har en innebygget mixer for forvrengning og andre effekter og er totalt sett mye bedre Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg ville gått for magix music maker. Veldig enkelt å lære seg. Det har også mulighet for et keyboard tror jeg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Fruity Loops er et bra program! Har slått rævva E jay i tester og sånt Last ned demoen på download. Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Enig med Mr.SS. Gå for FruityLoops eller Reason. Er slettes ikke dum den heller. FruityLoops er nok det enkleste å sette seg inn i, det har masse lyder med i pakken. Muligheten for å bruke lyder fra et eksternt keyboard eller en ekstern synth er ogsp til stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå