Andyhvordan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei.. Jeg lurer på hva jeg kan få for disse Playstation 2 spillene *Man In Black 2 *True Crime Streets in LA *Need for speed underground 2 *Need for speed Most Wanted *Midnight club 1 *Splinter cell 1 *This is football 2004 *Ssx 3 *Burnout 3 Takedown *Killzone *Wrc 2 *Spider-man 2 *Ringenes herre To tårn *Fifa Street 2 + en playstation 2 med 1 håndkontroll Hva kan en bra pris bli på dette? el hver for seg?? (alle spillene er fint brukt, dvs ingen striper) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 2000,- for alt er vel en realistisk pris... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Låner denne tråden. Hva kan jeg få for 1 stk PS2 (stor versjon) 2 stk uoriginale kontroller (hvorav 1 trådløs) 1 stk originalt 8 MB minneikort 1 stk Gitar-kontroller Originale kabler 10 spill: - God of War (platinum) - Tony Hawk's Project 8 - James Bond Everything or nothing (Platinum) - Need for Speed: Most Wanted - Superman Returns - WRC II Extreme - Spiderman 2 - Fifa 2007 - Guitar Hero - Guitar Hero II Har kvittering på de fleste av spilla, men ikke konsollen. Har heller ikke original eske. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ca 2000,- vil jeg tro.... si ifra hvis du vil selge gitaren din løst da, trenger en sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå