Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tintin Sprint (Tintin wannabe) Viggo (50. årsjub i år) Lucky Luke Spiralis (spin off av Sprint...må få tak i tegnefilmen) Asterix Mikrofolkets meritter (var vel også fransk ?) Endret 22. juli 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva vil du med dette? Ønsker du fler navn? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Dette var da en tråd fullstendig uten mål og mening. Men dette er vel rette stedet til å irritere seg over de nye sprint-tegnerne. Mulig jeg har blitt litt bortskjemt av Tome&Janry. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Dersom dette er for å bygge opp en liste kan jeg legge til "Yoko Tsuno". Om det er for å diskutere seriene under ett, har jeg merket meg det er mye fantasi/SF i listen. Uansett er det bare spørsmål om tid for en moderator dukker opp. Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Heisan! Jeg kom over dette innlegget da jeg søkte på "fransk-belgiske tegneserier" på google. Jeg synes det kunne trenges et egent forum for fransk-belgiske tegneserier, så derfor har jeg nettopp opprettet et på msn: http://groups.msn.com/fransk-belgisketegneserier Forumet er ment å være til både for diskusjon og nyheter om serier. Det er altså nyopprettet og foreløbig kun med meg som medlem. Dersom det er interesse for dette forumet, trengs derfor flere medlemmer. Ideelt sett bør vi forsøke å få en lenke fra høyt besøkte sider, slik at antallet medlemmer kommer over den kritiske massen som skal til for at forumet ikke dør ut av seg selv. Dersom noen vet om relevante steder, så "feel free" til å poste en lenke til forumet! Serier som vil bli tatt opp er for eksempel Asterix, Tintin, Viggo, Sprint og Lucky Luke. Det er også mulighet til å diskutere andre tegneserier, så lenge de er fra enten Belgia eller Frankrike. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Eventuelt kan du jo prøve å opprette noen relaterte tråder i dette forumet (selv om det ikke ser ut til at det er særlig mye annet enn anime det går i) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jeg tror jeg har behov for litt mer cowbell.....LOL !! On topic : Viggos mange krumspring , rene Emil fra Lønneberget....LOL ! Hva synes dere om de live action filmene av Asterix....blir liksom ikke det samme imo :/ Det kom jo ut en Iznogoud film også noen år tilbake Endret 4. august 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen som har lest Soda her, og har greie på om det er å få tak i her i landet? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har lest Soda. Sånn crime-noire tegneserie, ikke sant? Ganske bra såvidt jeg husker. Kjøpte et album for lenge siden, men det har "forsvunnet" nå. Husker heller ikke hvor jeg kjøpte det. Skal du ha tak i det, så bør du oppsøke en bruktbutikk. Men hva med Sci-fi tegneserier fra Frankrike/Belgia? Enki Bilal Moebius Druillet Linda og Valentin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ville bare slenge ut noen tanker og kick starte en tråd , that's all Morsomt når Viggo tester en turovn og forpester hele redaksjonen med røyk....han er jo litt som Emil fra Lønneberget : mener godt men så går det gæli lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå