w00pla Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jeg bruker i alle fall :google: relativt mye, men det er bare meg. Akkurat den :google: smily'en kan jeg jo dy meg for da, men det kan jo hende at det er en del som liker den.... Gurgle forever (var det ikke slik man skriver det???) [edit: oppstilling av googles ikke tilsiktet] Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 hva med mrgreen da, MÅ ha han! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jo og ja, men man trenger ikke bruke den fordømte smilien konstant, og iallefall ikke komme med en j43vla :google: etter at noen andre har foreslått det tidligere i tråden. Men det er selvsagt MNSHO. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 :google: er jo da kanskje den meste brukte søkemotoren innen miljøet, eller? Jo og ja, men man trenger ikke bruke den fordømte smilien konstant, og iallefall ikke komme med en j43vla :google: etter at noen andre har foreslått det tidligere i tråden. Men det er selvsagt MNSHO. MNSHO er et lite (veldig lite, vil nesten si mikroskopisk) brukt uttrykk i mitt distrikt; forklar! pointet med :google:'en mine var jo ikke å være alvorlig, langt i fra. Håper du ikke trodde det da Lars (kan jeg kalle deg lars?) LOL [edit: glemte å deaktivere en liten (eller ikke) detalj] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 MNSHO er et lite (veldig lite, vil nesten si mikroskopisk) brukt uttrykk i mitt distrikt; forklar! Ah, beklager. IMO = In My Opinion IMHO = In My Humble Opinion IMNSHO = In My Not So Humble Opinion pointet med :google:'en mine var jo ikke å være alvorlig, langt i fra. Nei, jeg forstod da det. Jeg er ikke sint/sur på noen spesielt, bare den evinnelige :google: generelt. Håper du ikke trodde det da Lars (kan jeg kalle deg lars?) Neida (ja, det kan du seff). Edit: Aaagh. Deaktiver, deaktiver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå