mghogli Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Heisann godtfolk! Jeg slo til på siste PS3 tilbud fra Elkjøp, og fikk den i posten nå på Lørdag. Har fått kost meg endel med Motorstorm (de to siste ble det dessverre restlevering på), men det som er saken, er at jeg er enslig, mann, og bruker sikkert usunt mye av tiden min på spill og annet tull.. Derfor virker det som om hybelkaninene i leiligheta mi har fått en ny venn.. PS3! Så hva i svarte skal jeg vaske den med? Prøvde en vanlig microfiberklut, og da ble både jeg og PS3'en så statisk at jeg torte ikke slå den på.. Finnes det ikke noe jeg kan bruke slik at den kanskje blir litt ANTI-statisk? Håper jeg ikke babler for mye, men er fremdeles i litt lykketåke Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Personlig vrenger jeg av meg t-skjorten hver morgen og soper over den med den. Fungerer bra og ser dessuten veldig barskt ut! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 godt brukte boxershortser kan funke bra det også Har personlig en slik swiffer sak (børste) som tar det meste og resten går med vanlig klut. Skur alltid av strømmen til maskinen kun for å være sikker også jeg da.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bruker Monster screen cleaner jeg.. kjøpte det til plasma tven min, men bruker på pcen,PS3 osv også.. fungerer perfekt selvfølgelig = ) Bare å spraye på og bruke monster kluten og alt forsvinner på 123... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg bruker en sånn swifferjævel med blått plasthåndtak. Ellers bruker jeg pussefilla som følgte med hd tv'n. Funker bra det! Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Takker for svar! Blir vel ut å kjøpe Swiffer etterhvert da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Her slår eg til med ekte herlig GulLars støvkost, veldig mandig,veldig enkelt. Fettflekkene som ser ut til å komme av seg sjøl har eg enda ikkje turt å ta opp kampen med. Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg bruker swiffer for å tørke støv med, og vanlige våttservitter på fettflekkene (ikke ved åpene områder da) Fungerer bra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bruker en klut som fulgte med Samsung HDTV'en, rengjør ca 2 ganger i uka Så blank så PS3 er Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Bruker en klut som fulgte med Samsung HDTV'en, rengjør ca 2 ganger i ukaSå blank så PS3 er 9122242[/snapback] Bruker kluten fra samsunen min jeg å Men har bare giddet og tørke av den en gang Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kjøp deg Swiffer Duster på butikken. Geniaaalt! Jeg tørker av PS3'en med Swiffer hver dag. Tar 2 sekunder og det er aldri et støvkorn på den. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Bruker en klut som fulgte med Samsung HDTV'en, rengjør ca 2 ganger i ukaSå blank så PS3 er 9122242[/snapback] Bruker kluten fra samsunen min jeg å Men har bare giddet og tørke av den en gang 9123267[/snapback] Hey har samma utstyr top stuff.. Har enda ikke tørka med kluten som fulgte med.. Tar du å bløter kluten med litt vann og så vasker du skjermen, eller bare kluten... Endret 23. juli 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har ikke rengjort den enda jeg, og etter kun en og en halv uke har det blitt et fint lite grått støvlag over den allerede. Vurderer å endre plasseringen på den, så kanskje det blir mindre synlig Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bruker en klut som fulgte med Samsung HDTV'en, rengjør ca 2 ganger i ukaSå blank så PS3 er 9122242[/snapback] Bruker kluten fra samsunen min jeg å Men har bare giddet og tørke av den en gang 9123267[/snapback] Hey har samma utstyr top stuff.. Har enda ikke tørka med kluten som fulgte med.. Tar du å bløter kluten med litt vann og så vasker du skjermen, eller bare kluten... 9124036[/snapback] Har ikke vasket skjermen enda. Men tror ikke du burde bruke klut med vann på på selve skjermen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bruker en mikrofiber klut å tørker av litt i blant, det må tross alt til når den har fått æresplassen i stua, utrolig flott maskin. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 I teorien, kan man fint bruke microfiber til å tørke ps3 og flatskjerm tv, men husk dette: Det finnes forskjellige typer microfiber! Noen typer, feks ment for kjøkkenbruk, kan ikkeholde skarpe fibre som kan skrape belegg på tv, ps3. Bruk derfor en som er ment for ømfintlige overflater. En brilleklut fra optiker, er kanskje det mest skånsomme. Jeg fikk forøvrig et bra tips fra en selger. Man kan bruke riktige fiberkluter eller mykt papir, fuktet med vann på flaskjermer, men med forsiktighet. Er man uheldig, kan man får vann ned i sprekken, nederst på skjermen. Dette kan trekke seg opp, bak frontglasset på tv'en og føkke skjermen din for godt. Husk derfor å ikke spraye skjermen så det renner nedover eller brukt så mye vann at det renner. Noen lcd renseprodukter, har garanti for at de ikke renner ved spraying på tvskjermen. Viktigste er å bruke fornuft altså. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 I teorien, kan man fint bruke microfiber til å tørke ps3 og flatskjerm tv, men husk dette: Det finnes forskjellige typer microfiber!Noen typer, feks ment for kjøkkenbruk, kan ikkeholde skarpe fibre som kan skrape belegg på tv, ps3. Bruk derfor en som er ment for ømfintlige overflater. En brilleklut fra optiker, er kanskje det mest skånsomme. Jeg fikk forøvrig et bra tips fra en selger. Man kan bruke riktige fiberkluter eller mykt papir, fuktet med vann på flaskjermer, men med forsiktighet. Er man uheldig, kan man får vann ned i sprekken, nederst på skjermen. Dette kan trekke seg opp, bak frontglasset på tv'en og føkke skjermen din for godt. Husk derfor å ikke spraye skjermen så det renner nedover eller brukt så mye vann at det renner. Noen lcd renseprodukter, har garanti for at de ikke renner ved spraying på tvskjermen. Viktigste er å bruke fornuft altså. 9124981[/snapback] Dette er fine tips å få da jeg enda ikke har skaffet meg LCD-TV. Tenkte jeg skulle vente til det kommer med innbygde dekodere som støtter bakkenettet, men spørs om jeg klarer å vente så lenge. Føler at jeg sårer PS3 ved å bruke komposittkabel Uansett: Takk for tipsene angående spraying og sånt.. Skal ta det til etteretning Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ser forøvrig at norsken min, var skikkelig dårlig et par steder der. Det skal seff tyde : inneholde skarpe fibre og kan man få vann ned i sprekken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bruker en klut som fulgte med Samsung HDTV'en, rengjør ca 2 ganger i ukaSå blank så PS3 er 9122242[/snapback] Bruker kluten fra samsunen min jeg å Men har bare giddet og tørke av den en gang 9123267[/snapback] Hey har samma utstyr top stuff.. Har enda ikke tørka med kluten som fulgte med.. Tar du å bløter kluten med litt vann og så vasker du skjermen, eller bare kluten... 9124036[/snapback] Bare tørker av uten noe vann eller middel på både PS3 og HDTVen Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har hatt min siden lanseringsdato, har ikke vasket den ennå, så den glir fint inn i landskapet ellers i leiligheten ....men jeg skal nok gjøre det en dag, kanskje til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå