Tuddelidu Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Her er noen bilder jeg har tatt.. Har brukt litt photoshop lightroom på noen.. Endret 22. juli 2007 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Bilder der nå Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Veldig fine bilder! Likte spesielt det første. Hvilket kamera har du tatt bildene med? Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Tok bildene mine med HP Photosmart R927 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Meget bra bilder der. Eneste å trekke ned på er vel de ledningene på det andre bildet Lenke til kommentar
si Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Photoshopping kan jeg ikke, men kan kommentere motivene: Det første; fint med vanndråpene, men kanskje litt rotete linjer. Skjønner liksom ikke helt hvor det er meningen at jeg skal feste blikket. Og jeg ville foretrukket en friskere farge, litt mer korngult kanskje? Bilde nummer to blir ganske intetsigende synes jeg. Landskapet er for mørkt til at det bidrar med noe, og himmelen er for ordinær til at den alene gjør bildet interessant (for meg). Synes det siste er absolutt mest interessant å se på, og det som fungerer best mht farge. Får litt western-følelse (og det er en følelse jeg liker). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg likte godt den skigarden. Slike dybdebilder er noe som kompaktkamera duger godt til, så lenge lyset er godt nok til å unngå støy. Ganske fint var det uansett, og jeg liker konverteringen og den tonen det har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå