Tuddelidu Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei alle sammen Jeg er en gutt på 15 år som lurer på om puberteten hos meg er ferdig? Jeg har sjeggvekst så jeg barberer meg.. Har hår på lår,legger,under armer,penis og har det på rompa Penisen min er 7cm i slapp og 16 cm i stiv tilstand? jeg synes det er lite og er redd for at den ikke vil vokse mer.. har den sluttet? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Min første tanke var; det er da flere forskjeller som gjennomgås enn bare det der? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som at du er ganske godt utviklet ja, serlig i forhold til alderen Penisen pleier å vokse til man blir en 18-19 år har jeg hørt. Uansett er ikke penislengden din så ille som den er nå... Absolutt i øvre sjiktet av det som regnes som "gjennomsnittet". Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Er du også en av de som sammenligner seg med vise monsterutgaver - ekte eller uekte - på noen lugubre nettsider ? Endret 22. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei alle sammen Jeg er en gutt på 15 år som lurer på om puberteten hos meg er ferdig? Jeg har sjeggvekst så jeg barberer meg.. Har hår på lår,legger,under armer,penis og har det på rompa Penisen min er 7cm i slapp og 16 cm i stiv tilstand? jeg synes det er lite og er redd for at den ikke vil vokse mer.. har den sluttet? 9120983[/snapback] Man kan aldri vite. Og den skjeggveksten din, er den over hele undersiden av ansiktet eller er den bare rett på haken? Hos meg er det bare på haken noe som tyder på at jeg ikke er helt ferdig med puberteten enda. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Skjegg veksten er på haken å på sidene.. sånn koteletter som jeg kaller det.. Har også bart.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skjegg veksten er på haken å på sidene.. sånn koteletter som jeg kaller det..Har også bart.. 9121149[/snapback] Sideskjegg ja, pleier å komme samtidig med skjegg Hvis du har bart er du vel langt ut i utviklingen, kan hende du er ferdig, men man vet aldri. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skjegg veksten er på haken å på sidene.. sånn koteletter som jeg kaller det..Har også bart.. 9121149[/snapback] Sideskjegg ja, pleier å komme samtidig med skjegg Hvis du har bart er du vel langt ut i utviklingen, kan hende du er ferdig, men man vet aldri. 9121286[/snapback] Er ikke bart det første annsiktshåret man får? Lenke til kommentar
Raines Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skjegg veksten er på haken å på sidene.. sånn koteletter som jeg kaller det..Har også bart.. 9121149[/snapback] Sideskjegg ja, pleier å komme samtidig med skjegg Hvis du har bart er du vel langt ut i utviklingen, kan hende du er ferdig, men man vet aldri. 9121286[/snapback] Er ikke bart det første annsiktshåret man får? 9121290[/snapback] det er vel mopedbarten som kommer først. tror jeg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dunbart er vel det første som kommer. Jeg har sideskjegg, skjegg og alt det der, men bart det har jeg ikke. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 7 slapp og 16 i stå var litt av en forskjell, men uansett ikke bekymre deg for utstyret 16 i stå er faktisk 1-2 cm mere en gjenomsnitt:) og du er bare 15 den vokser sikkert minst 1 cm til.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) neoman: Mener du at det var mye å ha en 7cm penis uerigert og 16 erigert? Det har ikke noe å si hvor stor penisen er uerigert, enkelte får en svært liten penis som vokser mye, andre har en stor penis som ikke vokser noe stort når den er erigert. Er ikke bart det første annsiktshåret man får? Både jenter og gutter får dunbart, så senere en bart. Et fint kjennetegn på fjortissjenter er om de har dunbart, ser ganske snodig ut, men enda snodigere er å se ei jente som har en liten bart Slikt tror man aldri(fortrenger det) jenter har før man ser det. Gutter får også dunskjegg, godt synlig i det rette lyset... Endret 23. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg er 19 år nå og har hatt tett fint skjegg siden begynnelsen av 10. klasse, men bart får jeg faen ikke. Er litt hår der, men å kalle det en bart er nok å overdrive litt. Jeg fikk forresten ikke først skjegg på haken. Det kom først på siden og jobbet seg nedover mot haken. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei, alle sammen Jeg er en gutt som akurat har fylt 16 år. Penis lengden min og hår rundt den er normalt, håret på leggene mine er også i en normal tilstand. Men det jeg lurer på er hvordan jeg ligger ann i skjeggvekst. Jeg har en bart som begynner å komme fram ganske bra men på sidene er det ganske mye "dun". Hva skjer hvis jeg barberer meg nå?, vil det vokse ut fort igjen som ekte skjegg eller vil det ta lang tid? eller burde jeg vente med å barbere meg? Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Få det bort. Dun ser bare dumt og veslevoksent ut. Endret 30. juli 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det beste tipset jeg kan gi er "slapp av". Alt er normalt! Om pikken er kort er det helt normalt. Om den er lang er det helt normalt. Puberteten er forskjellig fra person til person. Mange får masse kviser og hår i ansiktet, mens andre slipper kvisene og har kanskje ikke skjeggvekst i det hele tatt. Det viktigste å vite er at alle er like usikre som deg på om de er normale, og absolutt alle er normale. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke det dunet har noen effekt å barbere vekk, gikk like tregt selv om jeg barberte vekk dunet, det kommer tilbake ganske raskt og så starter det å senke ned veksten. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Barber det bort om du vil, la være om du vil det. Det finnes ingen fasitsvar på dette da det kun går på din velvære. Jeg husker tilbake på min egen pubertet og husker jeg tjuvlånte barbermaskinen til fattern, og barberte meg mens både dusj og vann i springen fosset slik at ingen skulle høre meg. Jeg syntes det var flaut da. Jeg var jo bare teit siden det er det naturligste i verden, ved siden av å drite. Jeg barberte bort alt dun da jeg hadde det. Etter en stund ble det hardere hår og det ble etterhvert skjegg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Ole_* Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg er en gutt på 16 år som ikke er overvektig men jeg har små "pupper", de er veldig små men de stikker litt ut. Jeg leste i en artikkel at dette var normalt og at ca 70% av gutter i puberteten får det. Er det noe jeg kan gjøre noe med det eller må jeg bare vente og så vil det gå vekk? Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå