Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.no/psilocybe/tonguescalpel.jpg <- er et finfint bilde av meg. Psykosyk heter du nå.. :wink: gjorde ikke det VONDT ?? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.no/psilocybe/tonguescalpel.jpg <- er et finfint bilde av meg. Auuuuuuuuu :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 bah, for noen kvinnfolk.. men, jeg har gjort vondere ting, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dratt ut kroppshår veldig sakte? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Å ryk og reis, der forsvant de søte drømmene jeg hadde planlagt for natten... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.no/psilocybe/tonguescalpel.jpg <- er et finfint bilde av meg. Har du et annet litt mer normalt bilde av deg? Bare slik at jeg rekker å hoppe over på andre siden av gaten hvis jeg treffer deg her i Bergen :wink: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.no/psilocybe/tonguescalpel.jpg <- er et finfint bilde av meg. OMG, i helvete! Hvorfor i huleste gjorde du det der? AU!! EDIT: stygge ord.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 bah, for noen kvinnfolk.. men, jeg har gjort vondere ting, for å si det sånn. ' Så bildet på hjemmesida di for litt siden. VONDERE? Som hva da f.eks. ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du et annet litt mer normalt bilde av deg? Bare slik at jeg rekker å hoppe over på andre siden av gaten hvis jeg treffer deg her i Bergen :wink: niks. men, slapp av.. du høres ikke ut som en person som er noe god å spise på uansett. Så bildet på hjemmesida di for litt siden. VONDERE? Som hva da f.eks. ? piercet brystvortene selv.. gikk på trynet i asfalten med min kjære sittende på ryggen, etc. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hadde jeg vært moddis nå så hadde du fått en laaang ferie psilocybe /me hater slike bilder Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nå kommer ikke bildet opp uten at du trykker, og en førsteklassing skjønner ordene tongue og scalpel.. og gjerne hva kombinasjonen fører til. så ikke kom her og kom her. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 piercet brystvortene selv.. gikk på trynet i asfalten med min kjære sittende på ryggen, etc. Jeg tar piercing av brystvortene framfor tryning på asfalt med bakvekt når som helst. ordene tongue og scalpel Er vanligvis en dårlig kombinasjon. i p}{43r j00 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 http://home.no/psilocybe/tonguescalpel.jpg <- er et finfint bilde av meg. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nå kommer ikke bildet opp uten at du trykker, og en førsteklassing skjønner ordene tongue og scalpel.. og gjerne hva kombinasjonen fører til. Sier du til en unge at han ikke skal ta på den varme komfyren så kan du banne på at han gjør det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 /me ser for seg psilocybe som en gjennomhulla og oppkutta slaur... :o :D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 /me ser for seg psilocybe som en gjennomhulla og oppkutta slaur... gjennomhullet, oppkuttet og tatovert er jeg, men så definitivt ikke slaur. i og med at yrket mitt handler om utseende og ekstrem hygiene, så vil jeg påstå at jeg er uhorvelig mye mer "skikkelig" enn mannen i gaten. men, nå var det ikke meg man skulle diskutere her.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tok en titt på det bildet igjen nå psilocybe... Kutter du tungen med en skalpell eller? hvorfor? Kan du snakke skikkelig etter det? og auuuuuu. Hva er morsomt med det? og auuuuuuu Hvor mye har du gjort av slikt? og auuuuuu Jeg avslutter med et: auuuuu også jeg Edit: auuuu (nå sitter jeg her med vondt i tunga) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Tok en titt på det bildet igjen nå psilocybe... Kutter du tungen med en skalpell eller? hvorfor? Kan du snakke skikkelig etter det? 1. ja, kutter tungen med skalpell. 2. hvorfor ikke? 3. snakker helt fint nå, og har aldri hatt noe problem med det. og auuuuuu. hysjda Hva er morsomt med det? ingenting som er morsomt med det. og auuuuuuu det var da svært Hvor mye har du gjort av slikt? og auuuuuu bare tungen, også fått litt av øreflippen kuttet vekk. Jeg avslutter med et: auuuuu også jeg Edit: auuuu (nå sitter jeg her med vondt i tunga) makan til jamring, da. jøje meg. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 1. ja, kutter tungen med skalpell. AU - vondt. hvorfor gjøre vondt med seg selv? 2. hvorfor ikke? Fordi det er vondt vel 3. snakker helt fint nå, og har aldri hatt noe problem med det. Men - ærlig talt. AU bare tungen, også fått litt av øreflippen kuttet vekk. AUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Smerteterapi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå