b-real Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skal prøve å sette sammen et aldri så lite forum-galleri. Og etters CFD's forsøk på å få alle dere til å legge ut bilder av dere selv så har jeg samlet disse bildene i fra den posten. alekslyse.jpg arve87.jpg CFD.jpg 392,480 Dr.X.jpg jimmy.pop.jpg kebab-Gud.jpg kebab-Gud2.jpg Kenny000.JPG MaxCPU.jpg Odden.JPG olsen.jpg Sirhartge.jpg the_ruthless.jpg xorc.jpg ALLE dere som vil være med, post bilde nå! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvorfor ikke? http://home.no.net/quarkey/images/quarkey.jpg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Sender bilde snart..... Leiter vilt etter a cool pic Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ALLE dere som vil være med, post bilde nå! hehe. Du kan godt kutte sidebildet vekk fra mitt bilde (altså bare front) Må merke hvem som er the big bosses (modsene ) Hvorfor ikke? http://home.no.net/quarkey/images/quarkey.jpg Lol. Sjøltatt eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 MÅ DERE SE TIL Å FÅ RÆVA UT AV FUGLEKASSA OG POST NOEN BILER AV DERE!!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Litt dårlig bilde, men det er iallefall meg. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Faar vi lov til aa oppdatere "bilene" vaares naar vi gaar lei av dem da? Og hvor lenge skal du holde paa med dette galleriet? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du forstår vel at B|real liker å se på bilder av gutter. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 pfffph.... da skal jeg jaffal ikke legge ut no bilde av meg.. hehe Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 pfffph.... da skal jeg jaffal ikke legge ut no bilde av meg.. hehe Tror ikke han er farlig der han sitter foran skjermen sin, eller er han? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jaså Lura. Tidlig oppe? Hørte at B|Real har sveiserfetish. Kanskje du skal legge ut et bilde av deg i bar overkropp med sveiseapparetet på. :o Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jaså Lura. Tidlig oppe? Hørte at B|Real har sveiserfetish. Kanskje du skal legge ut et bilde av deg i bar overkropp med sveiseapparetet på. :o Jo men det er så sinnsykt tunkt at eg hadde vel vert død lenge før de ville kunne tatt en normalt bilde, tror selv sveise apperatet er ca 150-200kg Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mente jo at du kunne holde i den delen der hvor flammen kommer ut. Ikke at du har apparatet på ryggen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Mente jo at du kunne holde i den delen der hvor flammen kommer ut. Ikke at du har apparatet på ryggen. Jepp det forsto eg men måtte bare mobbe litt, klypen er bare 2-3kg. Men ikke mere nå om denne saken er veldig off topic nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 pfffph.... da skal jeg jaffal ikke legge ut no bilde av meg.. hehe Nei, det er ikke lett å bli ledd av... Og til deg kjetil, FFS...det er deilig å sitte i bar overkropp! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 pfffph.... da skal jeg jaffal ikke legge ut no bilde av meg.. hehe Nei, det er ikke lett å bli ledd av... Og til deg kjetil, FFS...det er deilig å sitte i bar overkropp! Sant det, gammel vane på lan før. Alle sitter bar.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Men serriøst...legg ut bilde av dere! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Får vel nesten slenge meg på jeg også da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Takker og bukker. Lagres når jeg kommer hjem. Skal se om jeg skal begynne på galleriet. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vel, kan bare si at det var til et gammelt passbilde og jeg fikk en fin idè og hengte det opp på skolen etter det ble tatt. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå