smunii Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei, en veninne av meg lastet ned msn på mobilen til meg, hu sente en sms: msn til 1989. så hadde jeg msn på mobilen. Dette synes jeg var så kult at jeg kunne gå på msn både på mobil og data. Men!, da jeg kom hjem fikk jeg ikke logga meg inn på msn mer. Det fynker på www.ebuddy.com og gå på msn men ikke på den vanlige. det kommer opp en feil melding. så noen som har vert borti det samme eller vet hva som er gale, skriv her da, jeg trenger desperat hjelp:) -Smunii- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Virker som det er din Windows Live Messenger som tøver prøv å instaler det på pc'en på nytt. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Har jort det 5 ganger nå:S hehe.. fynker forsatt ikke:S -Smunii- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har jort det 5 ganger nå:S hehe.. fynker forsatt ikke:S -Smunii- 9121094[/snapback] Skjekk feilsøkeren i WLM. Sjekk brannmur å router å slik. Prøv andre versioner av WLM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå