Comprade Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Syns tittelen er vel fortjent jeg Om et år eller to ser jeg ikke bort fra at PS3 får den tittelen. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tittelen er særs uheldig ja. Men om folk hadde tenkt litt før de reagerer så hadde de vel heller avskrevet den elendige tittelen og heller fokusert på hva det egentlig er som ligger til grunnlag for prisen. Elendige titler satt til side. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ardrid (quouta meg):And yet 1st generation titles like Lair, Ratchet & Clank, and Killzone 2 vastly surpass 2nd generation 360 titles and blow the hell out of 1st generation 360 titles like Perfect Dark Zero and Kameo. How does that equate to "a little bit superior?" 9122417[/snapback] Smarting Nevne 3 spill som ikke er ute engang på PS3 som 1st gen.. og sammenligner det med release spillene til 360 som kom i 2005.. Kanskje på tide å finne pusseskinn til brillene. Noen ganger er det lov til å bruke huet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ekstrem fanboyisme og rasjonell tenking går dessverre ikke hand i hand. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ardrid (quouta meg):And yet 1st generation titles like Lair, Ratchet & Clank, and Killzone 2 vastly surpass 2nd generation 360 titles and blow the hell out of 1st generation 360 titles like Perfect Dark Zero and Kameo. How does that equate to "a little bit superior?" 9122417[/snapback] Smarting Nevne 3 spill som ikke er ute engang på PS3 som 1st gen.. og sammenligner det med release spillene til 360 som kom i 2005.. Kanskje på tide å finne pusseskinn til brillene. Noen ganger er det lov til å bruke huet. 9127796[/snapback] Først må de ha ett hue å bruke Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Rart at nokre individ (siktar ikkje til nokon spesielle) ikkje forstår at med "best hardware" meinar GTtv at Xbox 360 er den beste hardwaren å skaffa seg, om ein er ute etter gode spel opplevingar. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er vel liten tvil om at 360 har høstens beste spill, men var rart å bruke det som begrunnelse for en kåring kalt "best hardware" Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Syns tittelen er vel fortjent jeg Om et år eller to ser jeg ikke bort fra at PS3 får den tittelen. 9124626[/snapback] Jeg synes tittelen er merkelig. Om et år eller to kommer både playstation og xbox fremdeles til å ha samme hardware som de har i dag, hvorfor skulle ps3 få den tittelen senere når xbox fikk den i år? Ombestemte de seg? Jeg skjønner ikke hvorfor de har spillbiblioteket som grunnlag for beste hardware.. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kraftig hardware til en rimelig penge, tittelen er nå ikke så vanskelig å forstå. En konsoll som presterer på samme nivå, da altså PS3, må man betale det dobbelte for. Dette betyr ikke at PS3 er dårlig, men at man får mye for pengene med en X360. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Presterer på samme nivå my ass. Er to helt forskjellige arkitekturer og Cell prosessoren er nå rimelig spesiell for å si det slik. Er umulig å si at Xbox360 kan matche den. Hvis du ser på Forza 2 så var det alt Xbox360`en klarte, de jobbet ræva av seg for å tyne mest mulig utav boksen og resultatet ble knust av Gran Turismo 4 HD som bare er en oppgradert versjon av PS2 spillet. Gran Turismo 5 som alle kjenner til nå regner jeg med er jo milevis forbi Forza 2 i kvalitet. PS3 har også blu-ray som jeg setter STOR pris på som filmentusiast og spill med native 1080P støtte. Det er en grunn til at Xbox360 er "billig" for å si det slik. Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Han sa jo i filmen at det handlet om spill og software. Da blir det i mine øyne helt feil å kalle det "best hardware". Best platform hadde passet mye bedre med tanke på hva som faktisk var kriteriene. Hva man får for pengene var ikke engang nevnt som et kriterium. Og om man ser på prisen på et core system + hddvd spiller (noe man nesten må regne med i prisen siden ps3 har blu-ray) så havner man jo opp i ca fire tusen. Det er fremdeles en del billigere, men ikke dobbelt så billig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hvis du ser på Forza 2 så var det alt Xbox360`en klarte, de jobbet ræva av seg for å tyne mest mulig utav boksen og resultatet ble knust av Gran Turismo 4 HD som bare er en oppgradert versjon av PS2 spillet. Gran Turismo 5 som alle kjenner til nå regner jeg med er jo milevis forbi Forza 2 i kvalitet. 9164539[/snapback] Si meg ble du født med "SONY" tatovert i panna eller er du bare en svært så iherdig fanboy? Hva er gæli med 360? Den rocker jo sokker! Når det gjelder GT5 - jeg så en trailer av det, så veldig lite forskjell fra Forza 2... Endret 29. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Presterer på samme nivå my ass. Er to helt forskjellige arkitekturer og Cell prosessoren er nå rimelig spesiell for å si det slik. Er umulig å si at Xbox360 kan matche den. Hvis du ser på Forza 2 så var det alt Xbox360`en klarte, de jobbet ræva av seg for å tyne mest mulig utav boksen og resultatet ble knust av Gran Turismo 4 HD som bare er en oppgradert versjon av PS2 spillet. Gran Turismo 5 som alle kjenner til nå regner jeg med er jo milevis forbi Forza 2 i kvalitet. PS3 har også blu-ray som jeg setter STOR pris på som filmentusiast og spill med native 1080P støtte. Det er en grunn til at Xbox360 er "billig" for å si det slik. 9164539[/snapback] Woohooo Avean er igang igjen.. 1. 1080p er på begge konsollene.. På tide du får dette inn i hodet ditt. I tillegg er det vel kun 2-3spill på begge konsollene som faktisk er laget i denne oppløsningen. 2. Forza 2 er laget for å gi mest mulig kjørefølelse og realisme. Grafikken kommer i andre rekke her. Kjører selv Forza 2 med ratt og pedaler på lerret og det er regelrett fantastisk. I motsetning til noen andre "simulator"-spill så ødelegges faktisk bilen når man kræsjer også... Go figure. Grafikken er forøvrig helt OK den også, ikke fantastisk men meget pent. Også morsomt at du "vet" at GT5 er mye bedre enn Forza 2. Men du har vel spilt dette spillet du etter å ha tatt en telefon til en av sjefene i Sony kan jeg tenke meg. For du har vel direktelinje(ala den batman har til politisjefen) til sjefene i Sony enda eller hur? 3. Cell eller ikke Cell. På papiret fantastisk. I virkeligheten har den ikke levd opp til forventningene enda og er i tillegg avhengig av grafikk-kortet i PS3 som mange(ikke alle) mener er ett par hakk under tilsvarende komponent i X360. Kan Cell bli mye bedre utnyttet? Jepps, men det vil kun tiden vise. Det er mange teknologiske duppeditter oppigjennom historien som har vært overlegne på papiret men aldri blitt utnyttet til sitt fulle potensiale.... Muligens ett tankekors Avean? Forresten. Når eksploderer min x360? Du skrev jo tidligere i år at X360 ikke ville eksistere når 2007 var omme. Kanskje du satt og hørte på alle Dolby Digital-kanalene til gresset og buskene i Motorstorm når du tenkte ut den brilliante lille påstanden? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Presterer på samme nivå my ass. Er to helt forskjellige arkitekturer og Cell prosessoren er nå rimelig spesiell for å si det slik. Er umulig å si at Xbox360 kan matche den. Hvis du ser på Forza 2 så var det alt Xbox360`en klarte, de jobbet ræva av seg for å tyne mest mulig utav boksen og resultatet ble knust av Gran Turismo 4 HD som bare er en oppgradert versjon av PS2 spillet. Gran Turismo 5 som alle kjenner til nå regner jeg med er jo milevis forbi Forza 2 i kvalitet. PS3 har også blu-ray som jeg setter STOR pris på som filmentusiast og spill med native 1080P støtte. Det er en grunn til at Xbox360 er "billig" for å si det slik. 9164539[/snapback] Og til tross for den supre Cell og enda mer overlegene Blu-Ray blir PS3 banka av en "standard" prosessor og "gammel" DVD. X360 gir deg da i alle fall verdi for pengene, trenger jeg en brevpresse kjøper jeg en murstein til 10 kr på byggern Lenke til kommentar
trydis Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvis du ser på Forza 2 så var det alt Xbox360`en klarte... 9164539[/snapback] Det er vel omtrent så riv ruskende galt man kan få det. Det er det de klarte innenfor den gitte tidsrammen og med de ressurser de hadde tilgjengelig i perioden. Å tro det du sier er like naivt som å tro at Sonic The Hedgehog er det beste de klarte å skvise ut av en PS3 i og med at det var det de gav ut. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 temperamenter er satt i kok. Er vel på tide å gi seg snart. Bastante utsagn kan man blankt ignorere uansett, man trenger ikke å la seg egge opp. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Lit vel mange som hakker på et innlegg? selv om jeg og er uenig med Aevan synes jeg nesten det blir et personangrep XD 9168990[/snapback] Fanboys er veldig følsome, særlig hvi mann sier noe negativt om guden (konsollen) deres. Hele denne tråden er tragisk, foreslår den blir stengt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg ryddet tråden for de værste postene. Mulig noen mindre personangrep er igjen, men velger å ignorere disse denne gang. De som har tråkket over streken værst har fått sine kontoer suspendert og advarsler er gitt ut. Ikke kommenter denne posten Reaksjoner tas via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå