ventle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 dette er kanskje innlysende, men fant ikke info om det og har ikke mulighet til å teste akkurat nå... Webhost'en min klarte i dag tidlig på magisk vis å skifte PHP-versjon fra PHP5 til PHP4. Jeg har skrevet scriptene etter den nye standarden for klassedefinisjoner som kom i PHP5, og disse virker naturligvis ikke nå. Det jeg lurer på er: - dersom jeg skriver om koden til å være PHP4-kompatibel, vil den fungere hvis host'en plutselig går over til PHP5 igjen? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja PHP4 fungerer i PHP5 men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Men det er flere ting som blir gjort annerleders. Jeg ville egentlig skrevet til webhosten din og spurt om de kunne skifte tilbake igjen, OOP er mye bedre i PHP5. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 har allerede kontaktet dem, men ikke fått respons da de kun har kundeservice hverdager fra 9-16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå