Gundi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har lest gjennom en del av sidene på House-tråden, men finner ikke helt det jeg er ute etter. Trenger hjelp med å finne sanger som er relativt like til de jeg lister opp, hadde vært knall. Hvis jeg skal beskrive sangene er de i sjangeren funky house og enkelte er kanskje litt sambainspirerte. (Ikke riktig versjon, men gir kanskje et inntrykk) Mighty Dub Katz - Let the Drums Speak Bah Samba - Reach Inside Hadde vært topp om noen hadde klart å finne sanger som er nogenlunde lik disse. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sjekk House tråden Men kan jo nevne ett ord: Hed Kandi!. Skaff deg alt du kan av den serien. Hvordan du gjør det, er opp til deg Lenke til kommentar
Gundi Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Sjekk House tråden Men kan jo nevne ett ord: Hed Kandi!. Skaff deg alt du kan av den serien. Hvordan du gjør det, er opp til deg 9121251[/snapback] Som sagt har jeg sjekket house tråden, men fant ikke det jeg var ute etter. Sangene er riktig nok house, men faller likevel utenfor det jeg vil høre på. Hed Kandi er derimot et godt forslag, har noen par cd'er. Flott om noen andre kan hjelpe til, må jo finnes flere sanger der ute.. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Axwell - Feel The Vibe Mambana - Libre/Felicidad Sunfreakz featuring Andrea Britton - Counting Down The Days Noen av disse kanskje? Hed Kandi er også å anbefale...kanskje Defected også Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan ihvertfall anbefale nyeste Twisted Disco'n av Hed Kandi, stappet med (nesten) bare kongelåter. Ta også å sjekk The Mix plata. Finner en god del av det på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Selv om du ikke har funnet liknende artister i housetråden, er det fremdeles ingenting som hindrer deg i å spørre der. Denne tråden er om house, og det har vi housetråden til. Vi trenger ikke to. Frisk opp housetråden med å komme med anbefalinger av artister som ennå ikke er nevnt der, da vel! Jo mer aktivitet, jo flere får lyst til å bli med og anbefale og spørre om anbefalinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg