knegg Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 eg henta bilde frå psdata men einaste forskjell er at eg har berre en cd romm, og bortafor start knappen har eg diskett-lesar og multi-kort lesar. nåke pleksi glas er ikkje aktuelt. men enkle gode forslag til å moddifisere kabinettet? budsjett seier du?? viss det er verd det du seie. (håpe eg posta på rett plass ) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Spakle front og luftrillene på sidedøre, og lakkere over.. Høres ikke ut som du har ett så stort potensiale for og få ett pent kabinett.. Spørr du meg er ett kabinett med neonlys styggere enn ett uten.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo skjære ut hull til ekstra kabinettvifter, så akn du kjøre de på lavt turtall og få kjølig og stillegående maskin. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 du kan jo kjøpe denne http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SCYKAMABAYS&mcat= og så hive inn en vifte med led istedet for den orginale (tror ikke den har lys) da vil du få en litt mer spennende front hvertfall. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kan stealthe brennerene dine. Da får du ett renere utseende på kabinettet. Veiviser Lenke til kommentar
knegg Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 tenke det er godt nokk for 1. omgang takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå