Gå til innhold

Fem landskapsbilder fra Jotunheimen

Anbefalte innlegg

Gjekk over Besseggen, heilt aust i Jotunheimen, i går, og tok i den forbindelse litt bilete. Dette er dei første litt ordentlege landskapsbileta eg har tatt med mitt nye D80, og vil difor ha litt kritikk. Har valt ut fire av dei eg synest vart best.

Alle bileta er litt endra mtp. levels, lys, kontrast etc.

post-12319-1185121788_thumb.jpg

Høgoppløyseleg versjon med exif-info

Eiga meining: Litt blasse fargar, kanskje, men eg synest motivet var bra. Den store, runde dalen gav litt djupne i biletet.

post-12319-1185121768_thumb.jpg

Eiga meining: Fine fargar, grei djupne og sterke kontrastar. Alt i alt ganske fornøyd :)

post-12319-1185121860_thumb.jpg

Eiga meining: Lekkert motiv. Ei veldig djupne i biletet som eg synest gir litt dramatikk. Veldig fornøyd sjølv, men fargane i bakgrunnen er kanskje litt for gråaktige. Bør eg endre på det?

post-12319-1185121874_thumb.jpg

Eiga meining: Gir "høgt oppe, over alt anna"-følelsen, men kanskje litt mykje himmel? Var vanskeleg å få med meir nedover pga. ein kant eg ikkje ville gå ned på, det såg litt skummelt ut. :p

post-12319-1185210387_thumb.jpg

Samme bilete som over, men med litt anna redigering av kontrast, lys etc. Betre, i mine auge.

Skyt i veg, all kritikk vert tatt imot med takk! :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes kanskje det første kunne vert litt videre. Skulle på en måte øsnke jeg så mer av motivet. Men ellers synes det var ok.

Likte veldig godt de to siste. Synes ikke det med vannet var noe spesielt grått i bakgrunnen. Men mye mulig det blir bedre med litt photo shop magic.

Det to siste var alt i alt veldig gode motiv som jeg synes er veldig representative for den vakre naturen vi har her i landet.

Ikke at jeg er noe ekspert så ikke ta meg for seriøst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...