jpost Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 en dust sølte øl på tastaturet mitt, så slang han papir på å nå dagen etterpå sitter det papir rester under tastene og det er seigt å dritt.. kan jeg få renset tastaturet på en laptop på noen måte=?!! noen som vet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) skru av tastaturet og skyll det (grundig) i rødsprit. Isopropanol ("blåsprit") fungerer også. Ikke bruk vann. La tørke og monter igjen. Er det bare tastaturet som ble sølt på? Ikke noe internt i maskinen? Endret 22. juli 2007 av ventle Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sprit Burde funkere fint Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 vanlig sprit kan brukes dersom den er helt ren. Rødsprit er helt ren vanlig sprit tilsatt ett (rødfarget) brekningsmiddel. Lenke til kommentar
jpost Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 skru av tastaturet og skyll det (grundig) i rødsprit. Isopropanol ("blåsprit") fungerer også. Ikke bruk vann. La tørke og monter igjen. Er det bare tastaturet som ble sølt på? Ikke noe internt i maskinen? 9120417[/snapback] laptopen fungerer som bare det, utenom at tastaturet er dritt, og høytalerne er føkka, så må vel sende den inn får å få satt inn nye,. hvordan skrur jeg av tastaturet? har aldri gjort slikt før. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ett eller annet sted rundt tastaturet kan det være ett deksel som bare kan klipses av. Under dette finner du skruer som holder fast tastaturet. Når tastaturet er løst må du løsne en flatkabel som kobler tastaturet til maskinen. Kontakten til denne er lett å ødelegge, vær forsiktig... du løsner kabelen ved å trekke ut en slags hendel-sak på hver side av kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå