ronny-andre Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vil bare vite hva folk har å si om disse bildene. De er tatt i en "fredagskaffe"-pause på jobben for et par måneder siden, og ble bare tatt on the spot. Vet at bildene kan beskjæres etc, men gidder ikke jobbe mye på et bilde som folk i utgangspunktet ikke liker Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Det øverste bildet var bra, maten var variert og deilig, men jeg fikk litt vondt av å ikke kunne fokusere på alt over jordbærene, det var en ganske stor del som ikke var i fokus. Det nederste bildet var stilig, så ut som at de holdt koppene på samme måte De holdt visst kaffekoppene på samme måte, my bad. Edit: På det øverste bildet, det kan være at jeg ikke likte at fokusen var til venstre, satt og fokuserte på isen og vannmelonen, tok en stund før jeg ville gi slipp på dem... Endret 22. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du kunne med fordel brukt blitz eller noe for å "viske ut" de mer kjipe partiene på jordbæra. Altså, fått et litt mer livlig lys på dem slik at de så litt mer fristende ut, for slik det er nå ville jeg tusen ganger heller kjørt munnen min godt ner i melonen enn i jordbæra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå