Coffey Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor er dette mulig å få tak i gratis? Alle stedene jeg har sjekket må du enten være medlem, eller betale 15 kroner ++ for å benytte demmes "private servers". Veit noen om et sted jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ikke på lovlig vis tror jeg.. Er noe usikker Endret 22. juli 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Ikke på lovlig vis tror jeg.. 9120361[/snapback] Spillet er gratis, det vet jeg Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Da burde det vel være et sted enn kan laste ned gratis òg Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Klarte bare å finne tråder til alpha versjoner, men alle var 404 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Klarte bare å finne tråder til alpha versjoner, men alle var 404 9121213[/snapback] Takk som prøvde da! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ikke så lett, men hvis du går inn på http://www.guitarzero2.proboards78.com så ligger det der. tror ikke du trenger å registrere deg...du bør ta deg litt tid der inne også...litt rotete forum, men det er masse snadder til spillet der inne som kan få det til å se sinnsykt bra ut.. Plus at det er ikke verdens letteste sak å få til gitaren heller, men du kan få den helt perfekt hvis du graver litt rundt der inne. Nå kommer snart GuitarZero 2, hvis ikke den får nytt navn. (Ny koder skjønner du) Den kommer til å bli helt RÅ, med flere typer multiplayer, support for ekte ghlåter(selv om de som er ute i dag er så å si perfekte) ++++masse kult lykke til... -ps det er gratis å lovelig. jeg har lasta den opp på pirat bay, så det burde ikke være helt umulig å få tak i.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 må registrere seg for å komme inn på den download kategorien.. Litt rotete forum ja Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 må registrere seg for å komme inn på den download kategorien.. Litt rotete forum ja 9621926[/snapback] ja men da er det vel bare å registrere seg da :-) Kan finne mye kult der inne, mod-packs og sanger osv... Siden jeg er i godhjørnet i dag, skal du få linken av meg her: http://www.megaupload.com/it/?d=MER8MM08 Eller du kan laste det ned på pirate bay.. hvis ikke den virker, får du si ifra...finnes sikkert 100 direct linker til der ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå