whatisthename Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kobla straum forsyninga til den bærbare datamaskina mi til den eksterne harddisken min (Western digital, my book) Dette førte til at den ikkje startar lenger. Ein kompis påstår at da bette er kabinettet som er øydelagt og at sjølve harddisken kan reddast, ved å ta ut diksken og putta den i den stasjonære datakassen. Går detta, eller alle data tapt? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det kan gå, da det sitter en ordinær HDD i MyBook'en. Åpner du derimot MyBook'en, forfaller all garanti og reklamasjon på produktet. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har du flaks har bare selve kabinettet tatt kvelden. HD kan da skrus ut og monteres rett i maskinen, men du mister da seff all garanti på den flyttbare hd. Evt. hvis du har garanti...send den i retur. Er ikke helt pent men en kan da spille dum eller no! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har du flaks har bare selve kabinettet tatt kvelden. HD kan da skrus ut og monteres rett i maskinen, men du mister da seff all garanti på den flyttbare hd. Evt. hvis du har garanti...send den i retur. Er ikke helt pent men en kan da spille dum eller no! 9120457[/snapback] Yes,svindel er løsningen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har gjort nøyaktig det samme med min WD mybook 320 GB. Verdien av selve disken er nada i forhold til det som var på den, så jeg spratt like gjerne opp kabinettet på den for å teste den i min stasjonære pc (som just for the record er svært gammel). Da ville ikke min stasjonære starte opp i det hele tatt... Så tror nok den er dau.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå