Konnis Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hei! Jeg skal oppdatere softwaren på min N73, og har lastet ned Nokia Software Updater. I det jeg dobbeltklikker på snarveien til NSU, starter programmet, men etter 0,5 sekunder så lukkes det! Hvordan i helvet* skal jeg få programmet til å starte?? PS: JA, jeg er pissed på NSU nå. Trenger raske svar, på forhånd takk Endret 22. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Nå har jeg gjort det. Jeg husker at jeg hadde samme problemet en for en stund siden, men jeg husker jo selvfølgelig ikke løsningen. -.- Lenke til kommentar
DTS Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Har aldri hatt trøbbel med NSU, men brannmur som hindrer programmet da? Endret 22. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Nei... men hvis jeg åpner Windows Oppgavebehandling, så ser jeg på prosesser at det er en som heter 'LAUNCH~1.EXE', og jeg tror dette er NSU som prøver å starte.. (?) Vil gjerne ha flere svar... Vil oppdatere softwaren før jeg stikker på ferie skjønner dere EDIT: JAAAAAAAAAAA!! Jeg lastet ned den engelske versjonen, og da funket det utmerket!! Takk for hjelp, T_H_X Det kom opp en liten pop-up med brannmur, men det skjedde ikke på den norske versjonen, så jeg trodde ikke at det var det. Endret 22. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå