h_k Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Litt tåpelig spørsmål her. Tenker kjøpe meg en ny bærbar med HD-dvd R -driver, men kan den brenne på vanlige dvd'er og spille av vanlige plater også? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Litt tåpelig spørsmål her. Tenker kjøpe meg en ny bærbar med HD-dvd R -driver, men kan den brenne på vanlige dvd'er og spille av vanlige plater også? 9120185[/snapback] Ja, den burde i alle fall kunne det. Så tror nok den kan det, Blu-Raykan det iallefall Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor finner du dette, og til hvilken pris? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvor finner du dette, og til hvilken pris? 9120863[/snapback] Veit ikke helt hvor han har funnet HD-DVD, men Blue-Ray finnes på bla. Dell XPS maskinenene Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Joa, men der har vi to ulemper; Det er Blu-ray, og det er Dell ekstrautstyr. Lenke til kommentar
h_k Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 På komplett selger de toshiba Qosmio G40, denne har HD dvd. Men det skal også komme flere bærbare på markedet med HD-DVD og blue-ray nå i august har jeg lest. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ser at Toshiba selger HD DVD drev til laptoper, men jeg finner ikke ut om disse kun passer til Toshiba-laptoper. Vil disse drevene kunne settes inn i f.eks. en HP Pavilion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå