quarkey Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har du noen gang prøvd en mx500?mer en 2min? Jeg har testa den i ca 2 min. All for stor! Explorer 3.0 er den mest velkomne musa i mitt hus. Så kommer logitech.. mx sakene kommer ikke innenfor dørstokken en gang. =) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Synes logitech er kvalitet, og har alltid vært kvalitet. Ms sine knapper kan virke ganske billige, men formen er ideel for gaming. Hvis du ikke skal spille for mye, ville jeg valgt en av mx modellene, alt etter hvor stor og om du trenger tråløs eller ikke. Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Kjøp mx500. Hvis du synes den er for stor, har du for liten hånd. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 En ting er ihvertfall sikkert, kjøp Icemat. Deilig med musmatte i glass... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 En ting er ihvertfall sikkert, kjøp Icemat. Deilig med musmatte i glass... ehh...Icemat liker IKKE optiske mus'er. Så den vil ikke jeg anbefale :wink: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har denne, svært grei optisk mus. De ene musehjulet kan scrolle fram og tilbake, og de to knappene på siden kan brukes til Back/Forward når man browser og som strafing i CS. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Mine fire siste muser, har vært god-greier fra Logitech. De tre musene før det, har vært MicroSoft. Pluss at jeg har testa alt mulig rart rundtomkring... Logitech er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå