Gå til innhold

Ny mus... Hvilken?

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg skal kjøpe ny mus nå (fordi jeg suger i cs og trenger noe som hjelper :wink: ) og jeg vet ikke hvilken jeg skal velge...

Jeg har tenkt på Razer boomslang, men den utelukker jeg pga at jeg også kjøper nytt tastatur (bestemt)...

Trådløs mus er også utelukket fordi det ikke er egnat for FPS-spill har jeg hørt..

Jeg så litt på MS intellimouse explorer 3.0, men har mer lyst på logitech fordi MS har ikke så digg form.

Så fant jeg logitech MX-500: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl

Den ser j*vlig digg ut, så jeg lurer også på om noen har prøvd denne...

mvh Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jaja... vet at d er en søkefunksjon her, men jeg har søkt mange ganger tidliger og endt opp med 200 resultater...

Kan jo ha endret seg da men.. :wink:

Får vel ta en titt da...

EDIT: suger egentlig ikke da... 120. plass på NRA, men kan ikke spille med en mus som fulgte med en compaq fra 1998... :roll:

Lenke til kommentar

itte no cheats på mæ ser du... utenom på rene cheat-servere...

Takker for alle svar... Bestillte MX-500 i stad... :D

mm, btw logitech EIER ms... ms vet ikke no særlig om ergonomi og utskifting av design og ergonomi... (bortsett fra cordless intellimouse explorer da, for den er rå).

Jeg bestillte et logitech supertastatur SE også.. :p (husker ikke hva d heter... D er d svarte vet dere 8) )

Lenke til kommentar
Kjøp en MS IntelliMouse Explorer v3.0 og en fUnC1030 Musematte. Beste kombinasjonen som finnes. Da slipper du også logitech tullet :p

Har du noen gang prøvd en mx500?

mer en 2min?

Er ikke noe tull med min mx500 og det har det aldri vært heller.

veit at mange liker intelli også, men prøv deg fram med begge!

Se hvilken mus du liker best. Jeg anbefaler mx300/500 men dette er jo smak og behag.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...