Gå til innhold

SE W850I, Display problemer

V_B

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå hatt modellen W850I i rundt rundt 6 månder og for en stund tilbake fikk jeg ett lite problem som utviklet seg til et stort ett.

Displayet på mobilen min lever litt eget liv, prøver jeg å skru på mobilen så blinker med en hvit farge med gjevne mellomrom. Jeg kan så drøye det litt, og prøve igjen etter 5 minutter, og da oppfører den seg normalt. Vist jeg så setter tastelås på så går den over i ett modus med helt hvit skjerm, med svarte linjer. Jeg kan ikke se på bilder på mobilen, da blir bare alt helt skurrete.

Jeg har også opplevd at det er stein umulig å sende sms, men man kan ringe. Dette skjer av og til, og kan vare i en periode på 10 minutter eller noe slikt.

Jeg har nå prøvd oppdaterings programmet for software på SE sine sider, men jeg fikk ikke så mye ut av det.. Det kan hende at det er jeg som er idioten, men (for dere som har prøvd den) jeg ble sittende 5 minutter å holde inne "c" tasten mens mobilen var avslått (med usb kabel til) og det skjedde relativt lite.

"Problemløsningene" på SE sine sider er noe av det dummere og mest tåpelige jeg har sett på lenge, og det fikk jeg ellers lite ut av.. Håper det er noen her på forummet som kan komme med noen gode idèer

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.. dette er nøyaktig likt mitt problem. 2-3 dager siden skulle jeg trykke på sideknappen (volum-knappen) for og se hva klokken var men da reagerte ikke skjermen, jeg tenkte ikke over det og åpnet den. Litt seinere skjer det samme bare at da kommer ikke skjermen på i det hele tatt, så jeg restarter mobilen. Etter det er ALT helt merkelig på telefonen og nesten umulig og leseav.

jeg har dessverre ikke noe svar til deg men min telefon er nå ødelagt.. ;(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...