V3se7 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En stund siden jeg har lagt ut noe her så tenkte det var på tide. Er et bilde jeg tok av et lite jordbær mens jeg lekte meg med canon 100mm f/2.8. Er ikke noe fantastisk bilde men synes den stilken var litt søt. Fyr løs. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jordbær er god. Men jeg liker ikke store uklare bilder med et lite klart motiv, uten at jeg er noen bildeekspert. God sommer skal du ha ivertfall. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Nei smaken er som baken, også blir det kanskje litt for mye rot i bakgrunnen selv for oss som liker at det er litt uskarpt. Jo god sommer til deg og, får håpe godværet kommer snart Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Det er litt støyende, ja - men gir meg likevel smaken av sommer. Mmmm. Om fire dager begynner den virkelig ferien for min del, så denne sommerstemningen trengte jeg for å komme i litt sommerferiestemning før avreise. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Ble mye rart i bakgrunnen ja, var i skikkelig knipse-alt-mulig modus når jeg hadde lånt den 100 millimetern. Også ble jeg litt fascinert av den stilken som faktisk ingen har kommentert. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Stilken er helt ok den, men det er bæret jeg har lyst til å fortære, he he. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Hehe, syntes det ser ut som et halvt hjerte jeg, men mulig fantasien tar litt overhånd. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Litt voldsom bakgrunn, men ellers synes jeg den var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå