monirha Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 ..ingen side kan vises. Vi har 2 bærbare pc'er, min fungerer, men typen min sin er koblet opp og har god kntakt, men ingen sider vises. Han har windows vista, jeg har xp. Har det noe å si? Har sjekka lan instillingene.. den er avhaka som automatisk.. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei! Du har vel forsøkt ulike nettlesere? Har du forsøkt pinging? God sommer, hilsen efikkan. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Har ikke forsøkt andre nettlesere.. Hvilke er det å anbefale? Opera eller hva den heter? Hvordan pinger jeg..? Internett har fungert før.. helt frem til i dag tidlig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Forsøk Opera og/eller Firefox. (prøv gjerne begge og finn ut hvilken du liker ) Ping: Start -> kjør -> cmd, så skriv ping www.hw.no (for eksempel), så ser du om PCen får kontakt med den nettsiden. Får du "forespørsel avbrutt" så får du logisk nok ikke kontakt. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Pinget, får ikke kontakt. Hva betyr dette? Pc'en min fungerer jo på samme nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå