superku1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ok her kommer sikkert et temmelig teit spørsmål, men jeg er usikker. Når man kjøper Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk...får man med word og sånt da ? For jeg kjøpte xp home greier, til min forrige data, og det kom ikke med noe sånt, bare noe "works" ...Jeg vil ha standard word, excel...powerpoint... jeg skal nemmelig ha skolepc nå :9 ispiron 1520 Kua!--------------- Endret 22. juli 2007 av superku1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Nei, du får ikke dette med. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Då må du nok kjøpe Microsoft Office-pakken, og den er jo ganske dyr, men du får vel kanskje det du betalar for? Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 eller gå til no.openoffice.org og få fullverdig office pakke helt gratis Lenke til kommentar
superku1 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 meeeeeeen...får jeg powerpoint og sånt med ?? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Les mer om Microsoft Office her og hva pakken inneholder. For stundenter får man rabatt på godt over 50% på disse pakkene, men det er fortsatt snakk om mye penger. Mange velger å bruke OpenOffice ( openoffice.org ) da dette er et gratis alternativ. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 du får programmer som erstatter powerpoint, word og excel, og som støtter de samme filformatene. Jeg er svært fornøyd med OpenOffice's versjoner av word og excel (Write og Calc), men synes powerpoint-erstatteren Impress ikke strakk helt til, så jeg har lagt inn kun Powerpoint fra office-pakken. Lenke til kommentar
superku1 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 ok! men jeg tror jeg bruker en cd en venn av meg har den har visst alle de på , blir man banna for å snakke om sånt her? for hvis jeg blir..så har jeg aldri skrivd noe : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå