Ducki Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg satt og gjorde klar for formatering av PCen. Så brukte jeg ipoden som en minnestikk. Og mens jeg satt og overførte noen bilder og sånt som jeg skulle ha til etter formatering så fikk jeg en feil melding om at jeg det ikke var plass til filen og "Diskstasjon 'Ipod (K:\)" ble blank. Og når skjermbilde er på ipoden er nå låst sånn; Så noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hold inne Menu + Enter i 10 sec eller noe. Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hold inne Menu + Enter i 10 sec eller noe. 9119355[/snapback] Har prøvd det, har også lest supporten på Apple sine hjemmesider. Kom ikke noe særlig lengre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 dette tar litt tid men hva med å vente til den går tom for strøm og se hva som skjer når du begynner å lade igjen? Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Okei, takk. Skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå