Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste med små kroppsproblemer

Anbefalte innlegg

Hadde kjæresten min foreslått noe sånt, så hadde jeg vært snill og glemt det første gang, og dumpet henne andre gang. ^^

9123745[/snapback]

Nå er vel problemet ditt at du bør legge på deg, ikke gå ned i vekt... :p

9128347[/snapback]

Sannsynligvis =D

Uansett, poenget var at hvis hun foreslo at jeg begynte å trene så hadde jeg reagert som beskrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kjæresten min sa vel noe sånt som at han synes jeg burde bli tynnere. Jeg begynte å trene regelmessig og spise sunt for noen måneder siden og ble så glad da jeg så og følte resultater, og han presterte å si et eller annet som "ja, nå må du bare fortsette å trene og bli tynn!". DA fikk han gjennomgå :p (ikke krangling, jeg ble bare veldig "jentete" og vanskelig). Tror det gikk opp et lys for ham om hva han burde si og gjøre i sånne situasjoner for etter det har jeg bare hørt koselige ting.

Husk, jenter kan være utrolig følsomme... Vær forsiktig. Det er ikke noe særlig å få høre at man er "tjukk".

Lenke til kommentar
Kjærester er til for og hjelpe hverandre - Dette er flott!

9144739[/snapback]

Vil nok påstå at de ikke er det heller til tider. Viss ene parten tror at det bare er å komme til den andre når det er noe. så blir de bare lei av hverandre. Og alt går til helvette :cry:

Lenke til kommentar

Pul henne så mye at fettet går vekk!

Neida :p

Men jeg tipper hun er ganske ukomfertabel med det så for all del! IKKE si det rett ut til henne!

Prøv heller å få henne intressert i trening uten å bry deg om at hun skal forandre kroppen. Ta henne med på tennis feks 1 fast gang i uken. Etterhvert vil hun kanskje bli intrisert i trening

Lenke til kommentar
Kjærester er til for og hjelpe hverandre - Dette er flott!

9144739[/snapback]

Vil nok påstå at de ikke er det heller til tider. Viss ene parten tror at det bare er å komme til den andre når det er noe. så blir de bare lei av hverandre. Og alt går til helvette :cry:

9182515[/snapback]

Det var jo en saklig komentar..

Hvis det er slik du har forstått at det foregår mellom mann og kvinne tror jeg nokk du har misforstått;)

Lenke til kommentar

Er jo bare å spørre om hun vil bli med når du skal dra for å trene vel? Det å være to som trener sammen er jo veldig hyggelig.

Så kanskje finner hun ut at det er gøy og tar no spinning eller noe ved siden av.

Andre ting er langrenn, teltur og tur i marka med bål f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...