Ehcoj Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Har fått meg en ny kjæreste på 16 år (jeg er 18) som er nydelig på alle måter. Eneste problemet er at hun er litt smålubben rundt hoftepartiet. Resten av kroppen er fin, men er kanskje snakk om å gå ned noen kilo på dette området. Har ikke sagt noe direkte, men merker at hun blir påvirka av dette slik at hun sjelden går i vanlige bukser eller viser for mye hud. Finnes det noen måte jeg kan hjelpe henne med dette på uten å virke som en overfladisk drittsekk? Endret 22. juli 2007 av Ehcoj Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tror ikke det er mange måter du kan få fram det uten å være en overfladisk drittsekk... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Si det rett ut, og foreslå at dere trener sammen. Endret 22. juli 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Var det jeg også lurte på, men om det kunne virke veldig skadelig. Ville prøve å overbevise henne om at det ville gjort underverker med selvtilliten hennes i tillegg til at det vil gi henne mye overskudd og bidra til dansinga som hun driver med. Selv har jeg gått på idrettslinja og kan mye om emnet. Har alltid drømt om en kjæreste som jeg kunne være i endel fysisk aktivitet med. Har blant annet fått hu med på tanken om å spille litt tennis sammen med meg. Noen andre gode forslag? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Eneste jeg har å si er at du burde få henne med på ting hun selv har lyst til å gjøre, men som ikke virker som trening. F.eks gå skiturer, sykkelturer etc. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Aldri, ALDRI si det rett ut. Da går det til helvette, og hun vil tro du ikke vil ha henne osvosv; stor krangel eller what not. Gjør det så diskre` som mulig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Foreslå at dere trener sammen uten å nevne noe annet. Hvis hun spør hvorfor så kan du si at du tenkte det hadde vært fint som en aktivitet dere kunne gjøre sammen. :O) Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Aldri, ALDRI si det rett ut. Da går det til helvette, og hun vil tro du ikke vil ha henne osvosv; stor krangel eller what not. Gjør det så diskre` som mulig. 9119543[/snapback] Og hvordan kan jeg gjøre det mener du? Har stort sett ganske god og åpen forbindelse, så kan nesten friste å si det som d er (med noen positive tanker og komplimenter) Hun er ikke redd for fysisk aktivitet, for hun både danser, spiller bandy og trener litt for seg selv innimellom Lenke til kommentar
Putas Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hva med å bare hinte innom at det kunne være gøy om dere kunne trene noe sammen? Men si ALDRI at du syns hu er litt for lubben rundt hoftene. Har hu ikke komplekser fra før får hun det da. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har stort sett ganske god og åpen forbindelse, så kan nesten friste å si det som d er (med noen positive tanker og komplimenter) 9119567[/snapback] Dere kan ha aldri så god kontankt, men jeg tviler sterkt på at hun kommer til å sette pris på at du foreslår at hun burde trene for å få vekk det lille ekstra Henger meg på det andre sier om å trene sammen, mye koseligere! Lenke til kommentar
magicus Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Får du trimmet hun ned og hun ser bedre ut er det større sjans for at hun får draget på noen som er mer hott enn deg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ikke si det rett ut, bare begynn på et treningstudio og ta noen løpeturer i uken selv og begyn å spis mer sunn mat så får du hun til å bli med på det samme og vips problmet er borte om noen mnd. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 "Lyst til å vær med å trænE? er så kjedlig å trene alene, og savner deg liksom så" ()) Beste jeg kunne finne på ^^ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Får du trimmet hun ned og hun ser bedre ut er det større sjans for at hun får draget på noen som er mer hott enn deg. 9120880[/snapback] Emo? Hva kan du si om det egentlig? Vet du hvordan karen ser ut eller hvordan huet til jenta fungerer? Praktisk talt alle jenter har noe de mener kunne vært bedre,bare at du sier hun ser bra ut kan gjøre store ting for selvtilliten hennes. Jo mer,jo bedre. Ellers er det sikkert hyggelig å ta henne på joggeturer,så kan dere slappe av sammen og se en film eller noe mens dere puster ut. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Du prøver å fikse et problem som ligger i hodet hennes ved å bekrefte at hun er "stygg"? Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Du prøver å fikse et problem som ligger i hodet hennes ved å bekrefte at hun er "stygg"? 9121846[/snapback] Hun er ikke stygg i det hele tatt. Hun har et veldig pent ansikt, og det forteller jeg hun hele tida. Problemet ligger som sagt på det lille ekstra rundt hoftene. Hadde vært deilig om hun kledd seg som hun ville. Akkurat nå går hun stort sett i skjørt, og unngår å bruke vanlige bukser. Jeg syntes jenter ser mye bedre ut i slikt. Det er ikke noe i veien med selvtilliten min, så tror ikke hun kommer til å finne seg en annen som skal være bedre enn meg. Er selv idrettsnarkoman, og lever ganske sunt. Virker faktisk som om jeg har begynt å påvirke hu litt med det og, men vet ikke helt om d er nok. Jeg har ikke sagt noe til henne heller, så jeg er egentlig ikke en drittsekk, selv om kanskje noen av dere tror det. Men at jeg kanskje har et problem og er litt overfladisk med slikt, skal jeg ærlig innrømme. Er bare redd for at jeg ikke skal bli fysisk tiltrukket av henne lenger etter en tid, og bruke for mye tid på å fokusere på det. Endret 22. juli 2007 av Ehcoj Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hadde kjæresten min foreslått noe sånt, så hadde jeg vært snill og glemt det første gang, og dumpet henne andre gang. ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 ALDRI si til en jente at hun er lubben eller feit så sant du ikke vil bli kvitt henne Lenke til kommentar
Ehcoj Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Men la oss si at jeg på en eller annen verbal kunsterisk måte klarer å få det fram. Vil det da hjelpe mye med f.eks. et par joggeturer i uka a 30-45 min etterfulgt av å slappe av med en film og litt god (men sunn) mat. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hadde kjæresten min foreslått noe sånt, så hadde jeg vært snill og glemt det første gang, og dumpet henne andre gang. ^^ 9123745[/snapback] Nå er vel problemet ditt at du bør legge på deg, ikke gå ned i vekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå