lbb Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hei har nettopp fått meg en amilo pro 3515. har et par problemer 1) nettet er veldig ustabilt, signalene daler og øker, og innimellom ingen signal, selv om en trådløs router står kun en meter i fra! 2) jeg har forsøkt å reinstalere vista. (har blitt anbefalt dette). problemet er at maskinen ikke klarer å finne cd'en som jeg setter inn! noen med tilsvarende erfaringer? hva kan gjøres? takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hei! 1) Har du forsøkt med en annen PC med trådløst nettverk, så du får sjekket om problemet er PCen eller routeren? 2) Den booter("starte opp") altså ikke fra CD? Gå inn i BIOS under oppstart (som oftest, DEL, F1 eller lignende), så let etter noe som skal hete "boot priority". Det er en liste over hvilke enheter PCen først sjekker for operativsystem, CD/DVD bør ligge over HDD om du vil starte maskinen fra CD. Om dette ikke hjelper deg, eller om du trenger mer hjelp, så er det bare å si ifra. God sommer, hilsen efikkan. Lenke til kommentar
lbb Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 hei du og takk for svar:) har prøvd opp mot andre nettverk/routere, men samme problem...tror nok noe er galt med pcen... Lenke til kommentar
lbb Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 fyrer denne opp igjen jeg .. Lenke til kommentar
Snurre Sprett Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hei, Har samme PC med vista.. og måtte gjøre noen grep... har du flashet bios, oppdatert med de siste driverne.. Det måtte jeg, pc'en var treg, WiFi brukte hele sommeren å logge på... Sett nettverkskabelen i pluggen så ser du forskjell.. Mvh Ronny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå