BetaCam Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Nå er jeg fly forbannet! Lastet ned siste oppdatering til Nokia 95. Etter å ha sikkerhetskopiert kontakter og data fra telefonminnet over til minnekortet, startet jeg oppdateringen via siste versjon av Nokia PC suite. (alt etter instruksjonene som står på Nokia Norges nettsider vedr. denne oppdateringen). Når oppdateringen av N95'en er gjennomført, er menyvalget: Valg>Gjenopprett fra kort, borte. Jeg mener BORTE! Altså har oppdateringen fjernet muligheten for å hente tilbake kontaktlisten min. Dette er aldeles uhørt. Mine tanker om Nokia akkurat nå skal jeg la ligge. Men jeg trenger virkelig hjelp! Hvordan skal jeg kunne hente ut kontaktlisten min fra dette kortet? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Enkelt: Få taki/låne en annen N95 med en "eldre" program vare, for så å sette ditt minnekort inn i den, å hentetebakke backupen, for så å videre sende den til din mobil, eller synkronisere den me ein pc, for så å igjen synkronisere pcen med din N95! Eventuelt å prøve å "lese" minnekortet i en pc, for å se om hvordan kontaktene der er lagret.. Å hvem veit.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Takk skal du ha cyber. Skal gjøre et forsøk. BC Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gå inn i "kontakter" trykk "velg" bla ned til du finner "kopier". Der trykker du bare "fra minnekort" - Det fungerer utmerket på de serie60 jeg har vært bortig Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde det enda vært så enkelt... Funksjonen du viser til funker ikke på sikkerhetskopierte data. BC Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde det enda vært så enkelt...Funksjonen du viser til funker ikke på sikkerhetskopierte data. BC 9119127[/snapback] Dumt. Ta alltid backup av "ren" kontaktliste via pcsuite Lenke til kommentar
scream Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har oppgradert selv , å der ligger fortsatt valget under Verktøy -> Minne -> Valg -> Gjennoppr. fra kort ! Dette etter oppgradering til 12.0.013..... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 det finnes allerede en stor tråd om denne telefonen. N95 - Spørsmål og svar her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg