Pepsi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg bestillte for over 2 uker siden en Dell XPS M1330 . Jeg har enda ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling. Har jeg da rett til å kansellere bestillingen? Jeg begynner å miste tålmodigheten og vil heller kjøpe hos en annen forhandler. Noen som vet? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ring dell på mandag og spør hvorfor du ikke har fått noen bekreftelse. Bestillingen din kan du kanselere når som helst, så lenge dell ikke har begynnt å sette sammen bestillingen din. Endret 22. juli 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå