Pepsi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg bestillte for over 2 uker siden en maskin hos Dell. Jeg har enda ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling. Har jeg da rett til å kansellere bestillingen? Jeg begynner å miste tålmodigheten og vil heller kjøpe hos en annen forhandler. Noen som vet? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg bestillte for over 2 uker siden en maskin hos Dell. Jeg har enda ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling. Har jeg da rett til å kansellere bestillingen? Jeg begynner å miste tålmodigheten og vil heller kjøpe hos en annen forhandler. Noen som vet? 9118730[/snapback] Sjekket spamfilteret? Lenke til kommentar
xans Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ta en rask telefon til dell i Oslo så får du svar med en gang, vanskeligere er det ikke. Du har selvfølgelig mulighet til å avbestille. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Sjekket spamfilteret? 9118944[/snapback] jepp, ingenting der heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå