Frysning Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Trådstarter: Skal du avinnstallere programmet hver måned for å installere på nytt? 9145643[/snapback] Helt usaklig av deg å spørre om det vel, ved å i det hele tatt spørre om det går du Off-Topic i tråden og bryter reglene mer enn han gjør. Og mitt innlegg er jo ironien selv, når det kommer til off-topic. Anyways.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Trådstarter: Skal du avinnstallere programmet hver måned for å installere på nytt? 9145643[/snapback] Helt usaklig av deg å spørre om det vel, ved å i det hele tatt spørre om det går du Off-Topic i tråden og bryter reglene mer enn han gjør. Og mitt innlegg er jo ironien selv, når det kommer til off-topic. Anyways.... 9150886[/snapback] Hvorfor i h*lv*tt* er det OT? For å kjønne hva han vil, så må jeg jo spørre om dette er tilfelle. Er det slik at han ikke får til å legge inn det, eller har fristen gått ut, slik at han skal prøve på nytt for å få nye 30 dager prøvetid. Om du mener at innlegget mitt var OT, så rapportèr det, så noen som er kvalifisert til å ta en slik avgjørelse, gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå