Gå til innhold

"Pene" 2d spill?!


Anbefalte innlegg

Snuser litt rundt etter 2d spill hvor det er lagt litt jobb i "grafikken".

Sjanger er egentlig det samme (spiller alt fra RPG til bil-skytespill) men det må være mulig å laste det ned og spille det fra maskinen. (Ikke web/onlineflash baserte spill altså). Gjerne mulighet for å spille online mot/med andre.

 

Samme om spillet koster et par dollar eller er gratis..

 

Har du et å anbefale? :w00t:

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definitivt Paradox spilla. Her har utviklerne laget nydelige kart over verden som du spiller på. Et av de beste spilla dems må være Hearts of Iron II: Doomsday. Orker ikke å fortelle så veldig mye om dette, men det går ut på å spille gjennom andre verdenskrig. Spillet er av genre'en "Grand Strategy" som utviklerne kaller det, og det vil si at det er veldig komplisert og "in depth", for å si det mildt :!:

 

Les mer om Doomsday på Gamer.no sin omtale :)

Lenke til kommentar
Og hvorfor ikke 3d?

9120616[/snapback]

 

Fordi jeg er så MØKKLEI :p hehehe..

Så vil spille noe nostalgisk som samtidig ser mye bedre ut enn det man fikk på NES/SNES/SEGA i gamle dager. :D

 

Takk for tips alle sammen! Setter meg inn i en par av spillene nå (^^)v

 

Rayman, Monkey Island, red alert, sam & max er spill jeg har spilt før, hvordan kan man vel leve med seg selv uten å ha gjort de minst en gang? :p

 

Om noen har tips om shootere (der hvor du skal skyte alt som kommer din vei og plukke opp powerup's mens du har "cruise-control" aktivert) så hadde det vært prikken over i'en!

 

Takk igjen! :thumbup:

 

Edit: Ser nå at en del av dere tipser meg om relativt gamle 2d spill, jeg er på utkikk etter nye! ;) Maplestory er et godt eksempel på hva slags 2d jeg vil ha. :)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...